mclinda
en go tjej i sina bästa år :)
jag blev ledig på sön
så jag kommer nog å titter!!
så jag kommer nog å titter!!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
så jag kommer nog å titter!!Henke skrev:Vilka tider är det ni kör?

Svaret Henke är ute efter är ju 1,09,50 eller nå'tSkutte skrev:Svårt att säga, börjar ju typ runt 08.00 sen kör vi ju 4 grupper om 20 min tror jag det e hela dagen typ fram till 16 eller så.
Har dålig koll jag bara kör![]()
Robz skrev:Svaret Henke är ute efter är ju 1,09,50 eller nå't![]()

1.05.5 - 1.06.5 siktar vi väl på.Robz skrev:Svaret Henke är ute efter är ju 1,09,50 eller nå't![]()
Skutte skrev:Apapapapapapap !( har lärat mig av en viss norrman )
Nu börjar det snart lukta rejs eller nått, att man skrapar kåpor kan bara bero på att man é litta trött i kroppen.
Hastigheten é det ju inget fel på ( har jag hört )
Jimmyretta skrev:Jag visste att någon skulle nappa.....![]()
![]()
![]()
Hehehe... lite ironi har väl ingen dött av![]()
![]()
GÖtt val thunderaceoch lycka till med ERFsatsningen, kommer nog till knudan när jag vaknat på söndag(jobbat natt) och kollar in er (tar tider på hondorna)...
// Jimmy(retta)
Jimmyretta skrev:Jag visste att någon skulle nappa.....![]()
![]()
![]()
Hehehe... lite ironi har väl ingen dött av![]()
![]()
GÖtt val thunderaceoch lycka till med ERFsatsningen, kommer nog till knudan när jag vaknat på söndag(jobbat natt) och kollar in er (tar tider på hondorna)...
// Jimmy(retta)
1. Du räknas inteZmurfen skrev:1.05.5 - 1.06.5 siktar vi väl på.
Ska du köra Robz?
Proffs bör inte deltaga i SMC vurp o sladd kurs
(EDIT: LR Bike sladd o vurp)
... next year.... 
Sätt en bogserlina med boj på hojen så vi kan gräva fram dig ur bollhavetZmurfen skrev:1.05.5 - 1.06.5 siktar vi väl på.
Ska du köra Robz?
Allt under 1.07.5 e bra,kungen får inte va snabbareGSXR1100R skrev:Sätt en bogserlina med boj på hojen så vi kan gräva fram dig ur bollhavet![]()

Skutte skrev:Jäkla skit väder på morronen !!![]()
Känns som hela världen rasar *suck* hoppas ni som väl tog er ut fått köra nått varv med torr bana typ, själv fick det bli några timmar till i sängen![]()
Ja ja , nu skinner solen men va fan hjälper detfår bli en liten tur ändå men knappast på bana då va
![]()
Tycker teamet borde skaffa sig en bättre manager som sätter lite press på dom. Vem tror på en hel säsong utan vatten från ovan.Glenning skrev:Verkar som om Team Castrol Honda satsar på att dom är så överlägsna att dom ej behöver träna. Mitt tips är att alla i teamet börjar dansa fint väder dansen inför nästa säsong då hela teamet är rädd för vatten.![]()
Tycker teamet borde skaffa sig en bättre manager som sätter lite press på dom. Vem tror på en hel säsong utan vatten från ovan.
YappE skrev:Hur många var det som tog sig ut till knudan idag. Fast vädret var som det var ?

|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem