Knutstorp 11/5

• Thread starter Thread starter GT
  • Start date Start date
Tyvärr så ser jag inte att köra i regn som något vidare nöje.

Nä kan väl hålla med dig. Men körde på nya regndäck på Anderstorp och låg med knäskrap i kurvorna, det var lite coolt faktiskt.. Jävla bett i regnsulor.
Men visst, lite brunt var där nog i kallingarna sen.

Jag är så jäkla taggad! Förra söndag på SRW var bara smygpremiär, det är nu det gäller. :mattias

:hetsa

Edit: Skiter i att jag skriver i hbg-forumet :crash

Lagom taggad nu. Dubbla laptimers inköpt, nya sulor både fram och bak läggs på imorgon, kraschpuckar ifall ifall, posörvisir inhandlat för fotonas skull. Nu jävlar ska det åkas!

Last edited:
Lagom taggad nu. Dubbla laptimers inköpt, nya sulor både fram och bak läggs på imorgon, kraschpuckar ifall ifall, posörvisir inhandlat för fotonas skull. Nu jävlar ska det åkas!

Ok åk du jag tycker det är mycket roligare att köra själv..:7peta

Bah jag såg bara ett gäng fjollor....
Här hade man laddat upp med dubbla svartflaggor för att ens ha en jalle att styra upp dom kaxiga och bångstryriga RoHarna...

Och vad har man för det??? INGET.

Nädå skämt å sido så blev det ju en riktigt bra dag (pytteliteblött) i början men sen ett väder som man inte är bortskämd med på knudan:brinnerup

Det har ju en förmåga att bli ett RoH camp varje gång och det ju:banana

En leden klota av vår eminenta Ripster lade ju lite sorti på dagen men det stack ju inte ut några skruvar ur ditt ben så det gick ju bra ändå.

Sen att "lilleman" fegade ner sig från vit till blå är ju det mest pinsamma RoH råkat ut för någonsin..... börja med golf för fan:4skrika

Bah jag såg bara ett gäng fjollor....
Här hade man laddat upp med dubbla svartflaggor för att ens ha en jalle att styra upp dom kaxiga och bångstryriga RoHarna...

Och vad har man för det??? INGET.

Nädå skämt å sido så blev det ju en riktigt bra dag (pytteliteblött) i början men sen ett väder som man inte är bortskämd med på knudan:brinnerup

Det har ju en förmåga att bli ett RoH camp varje gång och det ju:banana

En leden klota av vår eminenta Ripster lade ju lite sorti på dagen men det stack ju inte ut några skruvar ur ditt ben så det gick ju bra ändå.

Sen att "lilleman" fegade ner sig från vit till blå är ju det mest pinsamma RoH råkat ut för någonsin..... börja med golf för fan:4skrika

Säger den manliga och tuffa dalmasen som för det första inte kan se skillnad på blå och röd, och för det andra skadar benet när han hoppar ner från depåchefstornet och får halta när han ska med skamkärran.. :hoppa

Back