Knullreklam på Sporthoj !

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Alltså, jag betackar mig från Knullreklam på Sporthoj.com.....
Screenshot_2013-12-01-11-14-26.jpg

Det dök även upp en dialogruta om jag ville "se alla 287 villiga brudar i min omgivning". Frun trodde jag satt och glodde på porr.
Suck..... Om detta är framtiden blir det Adblocker för min del.

:huvet

Last edited:
med tanke på att reklam visas beroende på vad du surfar på och söker på = olika reklam visas för olika personer och jag får aldrig upp sådan reklam. vilket borde innebära att du är en värre porr surfare än jag, och det trodde jag ej det fanns i detta land. så respekt till dig....:Bugar:Bugar:Bugar:yoparty:yoparty

skämt och sido, kan hålla med dig om att sådan reklam ej borde finnas på SH

Hmm... får nog fan lägga in lösenord på maskinen.
:D

Hojar och porr, allt i ett! Kan väl inte bli bättre?! :fyllisar :banana

Jag brukar få upp en massa fransk reklam, då Google har fått för sig att jag bor i Frankrike. Aldrig varit i det landet kan väl tilläggas.

Ungefär så här:
SH.jpg

Ser ut som malware på din surfplatta? (kände inte igen gui'n) Nog inget sh eller motorrad är inblandade i

Nu väntar jag på det stora avslöjandet:

Och problemet är ... ?

Det är väl självklart? Frugan släpper inte till och när det kommer snuskbilder på datorn så blir det helt enkel för mycket för lille Pricken?:hihi

Är ganska säker på att annonsflödet liger utanför SH:s kontroll och snarare styrs av dina surfvanor (höhö), sökningar o.s.v. Sen går det säkert att spärra vissa enskilda annonser, men frågan är om det hjälper i långa loppet. Så du får nog i stor utsträckning stå ut med reklamen, även om Faye Reagan (bilden) inte är den fräschaste av alla porraktriser direkt ;)

Jag bor i polen =) Och jag kan bara säga att jag får upp Polsk reklam lite då o då här. dock är väldigt mycket svensk reklam, men aldrig fått porr: Hur gör man för att få det? :crash

Är ganska säker på att annonsflödet liger utanför SH:s kontroll och snarare styrs av dina surfvanor (höhö), sökningar o.s.v. Sen går det säkert att spärra vissa enskilda annonser, men frågan är om det hjälper i långa loppet. Så du får nog i stor utsträckning stå ut med reklamen, även om Faye Reagan (bilden) inte är den fräschaste av alla porraktriser direkt ;)

Imponerande att du känner igen henne när hon har halva nyllet begravt sådär :hihi

Vad finns det att klaga på? Det enda man gör vid datorn är att porrsurfa och kika på SH nu slipper man ju pendla mellan 2 fönster och har allt på samma sida.

Win win situation :yoparty

Fick också upp en dialogruta vid 12-tiden om att garanterat få knulla.
Surfade iPhone vid tillfället.

Tryckte OK men har inte fått doppa än. Jag filar nu på en stämningsansökan mot Egmont.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back