Knullreklam på Sporthoj !

Jag tror så här, man har helt enkelt översatt ditt nick från svenska till engelska och fått som resultat "The Prick"

Tadaaaa....

jag tyckte det var fräckt att inlägget i TS bild handlade om för stort hål mellan skinkhalvorna och eventuell plugg att stoppa in som täppte till.......................ursäkta stort hål mellan MOTOR-halvorna var det

med lite mer naket skulle ju göra att en annan skulle hänga här mer.:p

Kan man byta reklam med någon? Jag är så vansinnigt trõtt pâ diskamskin och diskmedelsreklam. Riktat till britter... Ljud som startar automatiskt pâ repeat. Tar gárna porren istællet.

Fan frugan tror la man blivit gay med allt tvätt trams som stãndigt gàr igàng.

När kommer filmen..Best Of SportBike hangaround ?? :p

Det var som fan. Jag meddelar Egmont.

Jag vet att hela annonsupplägget ska göras om och då försvinner troligen även Google-annonserna. Vilket är parasitvarning på.

Men jag tror oxå det är Malmware så kan ha smugit sig in på din läsplatta. Eller så hoppas jag det :)

Det var som fan. Jag meddelar Egmont.

Jag vet att hela annonsupplägget ska göras om och då försvinner troligen även Google-annonserna. Vilket är parasitvarning på.

Men jag tror oxå det är Malmware så kan ha smugit sig in på din läsplatta. Eller så hoppas jag det :)

Jag råkade ut för samma sak på min iPad igår och idag. Inte den grafiska reklamen, utan popupen som föreslår att det finns hundratals liggvilliga i närheten. På min dator har jag inte märkt något än ikväll.

Det som väl talar mot malware är att det bara hände när jag hade Sporthoj.com som aktivt fönster. När jag stängde ner Sporthoj.com så dök aldrig popupen upp.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back