Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag och farsan kommer.
Nu är det bara en vecka kvar.
Är det inga fler som vill slå följe till Gröndal den 5:e?
Just nu är det jag, Thom (som möts upp på vägen) och Rapp (om han får hundvakt).
Jussde, ja kanske borde säga att jag och Thom kör motard så det blir så små vägar det bara går.
Finaste småvägarna från Västerås är ju att åka Rytterne(den biten lite tveksam..) och rakt över leden mot strömsholm, svänga vänster mot Sanda, hålla den ända bort ner till Kiosken och höger mot Kvicksundsbron, efter Kvicksund vänster och mot Tumbo och raka vägen så kommer man fram till Rondellen som går in till Gröndal![]()
Den vägen åker jag och farsan iaf, förutom rytterne...![]()
Den vägen åker jag och farsan iaf, förutom rytterne...![]()
Om alla ska åka i stort sett samma väg så kan vi väll slå följe?![]()
Själv kommer jag nog åka lite tidigare dit, så man är på plats när de första hojarna börjar brumma in.
Fin tanke, men tror då många är "utspridda" både från Köping, Hallstahammar, Surahammar, Västerås och det inte finns någon naturlig mötesplats, samt det är nära en del vill hänga på låset andra utnyttja soveriet så länge det är möjligt..ingen vill "missa" eventet om någon
Knixen börjar kl 11:00, inskrivningen börjar kl 10:00 och alla lär ju passera Kiosken/kebaben efter Sanda snett emot Båtsam i Kvicksund på ett eller annat vis, utan att det blir omväg eller senväg för någon(utom för ev Köping/Kungsör som åker Kungsörshållet, så varför inte säga de som vill slå följe kommer till 9:30 dit eller liknandeför samåkning sista biten.
Hur är det med bensin? Ska man ta och tanka i Kvicksund på OKQ8 macken eller finns det någon annan mack?![]()
Hur är det med bensin? Ska man ta och tanka i Kvicksund på OKQ8 macken eller finns det någon annan mack?![]()
tanka därdu! dåligt med soppa i stendal!
skeptist![]()
Jobbigt, det känns som att jag får komma ut och styra upp det här i veckan! Jag tar hojen ut så då får lite blodad tand!![]()
då kommer jag förmodligen dÖÖda dig å ta din moppe,
har åkt runt i bil idag och vart förbannad på alla som kör hoj
ska ta med den till jobbet nu i veckan å få hjälp av chefen som är gammal el-ingejör å mäta upp alla kablar
vafan har ingen uppfunnit nå färg på el för?
osynligahokuspokusgrejjer, nä drak mig baklänges
Jo det har du nog rätt i.
Jag hade tänkt vara vid banan runt 9-9.30 men jag kikar in vid kiosken och kollar om det står någon där.
Jag ska nog tanka i kvicksund och ta med en extradunk med soppa i ryggan![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |