Knep & Knåp2 Obs! endast för smarta

Går det att gå över bron på under 19min? och man tjänar ju inget på att låta te.x mamman óch farmorn knalla över då man förlorar tid på tillbaka vägen.. :confused: man blir ju tokig på detta!

det kanske finns någon som går snabbare tillbaka redan innan på andra sidan bron. Kanske....

Är uppe på nivå två! (tack vare diverse fuskande).

Tro mig! ska ni klara frågorna utan att fuska så kan ni säga adjö till allt vad familjeliv och motorcykel åkning heter!

Anser mig inte vara dummare än genomsnittet men inte ens när jag har svaret kan jag förstå sambandet.

Nog för att man är tävlingsmänniska men det här är löjligt. :confused:

klarar frågan om lounger... men sen kommer det inte upp några fler frågor eller nått :confused: hur kommer man vidare till nästa klur fråga???

[Slyna]Muerte skrev:
klarar frågan om lounger... men sen kommer det inte upp några fler frågor eller nått :confused: hur kommer man vidare till nästa klur fråga???

Höll på med samma i 10min innan jag märkte att man var tvungen att tycka på knappen, räcker inte med att trycka enter... Kanske är det?

Basse skrev:
Höll på med samma i 10min innan jag märkte att man var tvungen att tycka på knappen, räcker inte med att trycka enter... Kanske är det?

nop.. ja klarar den frågan.. sen kommer man till nästa sida... men där finns ingen fråga eller nått

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT