Knarkar Tomas Bodström (S)?

Knarkar Tomas Bodström (S)?

• Antal röstningar
    0
Har nån annan person(ledande såsse eller politiker) uttalat stöd alt. förakt?
...
Varför så tyst, är han untouchable?

"När han nu för en gångs skull föregår med gott exempel är det på sin plats med beröm. Så jag vill tacka Thomas Bodström för att han genom sin vägran att drogtesta sig lär Sveriges unga att ifrågasätta auktoriteter och tänka självständigt"
Karl Sigfrid, 32. Riksdagsledamot (M).

http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/brottochstraff/article7670809.ab

Såklart han knarkar, ALLA som vägrar drogtest knarkar, UTAN undantag.
Likadant med ALLA som vägrar utandningsprov, blodprov eller leverprov är alkolister.

(Läs ironin)

Visst verkar det som om han har något att dölja men det betyder ju inte att han knarkar för det, kan ju vara något helt annat.
Försvarar inte honom och kommer inte heller att rösta på sossarna eller vilket parti han nu är med i, men det har inget med detta att göra.

Detta faller nog i glömska snart. Vill man få någon på fall så är sexanklagelser effektivare. Det är dagens häxprocesser.

Eftersom han är en offentlig person så förstår jag att han inte vill skylta med vilka eventuella LAGLIGA mediciner han äter, det är ju hans ensak då hans liv är som sagt väldigt offentligt i övrigt. Att han skulle knarka är ju fruktansvärt långsökt anser jag.
Men det var ju klantigt skött, men det konstigaste av allt var ju att det faktiskt var vänsterpatraskets radio som utförde intervjun och de vill väl inte sänka rödtottarna? Knepigt som fan.

Var det inte Bodström som en gång i tiden erkände att han i sin ungdom hade testat hasch? :va Lite som en naturlig del i ungdomen, sånt som alla gör...

Snart kommer väl aftonbladet med något överslätande i stil med ett avslöjande om att Reinfeldt provade att onanera i tonåren eller att Göran Hägglund har använt fula ord en gång i tiden.

Tyckte det var roligast när han efter att själlv ha vägrat går och gör ett utspel om hur polisen skall få söka igenom skolungdommars väskor därför att "nyttan med att upptäcka alkohol och droger är större än dera integritetskrav".

Man skratta ju så man gjorde på sig!

Sen var det ju bonus att de fick EN enda nyckel på fångarna på fortet.. Med NOLL teamkänsla i teamet! *lol*

Tyckte det var roligast när han efter att själlv ha vägrat går och gör ett utspel om hur polisen skall få söka igenom skolungdommars väskor därför att "nyttan med att upptäcka alkohol och droger är större än dera integritetskrav".

Man skratta ju så man gjorde på sig!

Sen var det ju bonus att de fick EN enda nyckel på fångarna på fortet.. Med NOLL teamkänsla i teamet! *lol*

och att han gnällde som en liten kärring i den där snurran :banana

Skrämmande men bekräftar bara vilka personer som kliver fram och vill styra ...
Att han e torsk på nåt är ju bara att beklaga
Har nån annan person(ledande såsse eller politiker) uttalat stöd alt. förakt?
Hittar inget om detta ...
Varför så tyst, är han untouchable?

Det är väl en ganska tydlig trender som skiljer sig mellan blocken.

Såssarna stödjer sina partikamrater och försöker tysta ner och släta över.

Borgarna gör en pudel och/eller avsätter de som är tveksamma på något sätt.

Skulle Bodström ha suttit hos ett borgerligt parti så skulle han antingen ha avgått eller också gjort ett offentligt test.

En poll om huruvida någon knarkar eller inte ?:va
Är det verkligen en fråga vars svar styrs av en opinion?

Var det inte Bodström som en gång i tiden erkände att han i sin ungdom hade testat hasch? :va Lite som en naturlig del i ungdomen, sånt som alla gör...

Snart kommer väl aftonbladet med något överslätande i stil med ett avslöjande om att Reinfeldt provade att onanera i tonåren eller att Göran Hägglund har använt fula ord en gång i tiden.

:rofl Epic! :yoparty

SH-logik :fakta
Det var medelst SH-poll man en gång för alla fastslog att jorden var "rund". :mattias
Innan dess så hävdade några medlemmar med en dåres envishet att jorden var platt. De anser fortfarande att jorden är platt, men de för inte fram den åsikten lika högljutt längre.

Innan dess så hävdade några medlemmar med en dåres envishet att jorden var platt. De anser fortfarande att jorden är platt, men de för inte fram den åsikten lika högljutt längre.

Jag har bara inte nått kanten än, men när jag väl gör det så kommer jag framföra åsikten högljutt :mattias
Om jag inte trillar över vill säga.

OK om vi antar att TB hade tagit något som gett utslag, hade det då inte bättre att vara öppen med det istället för att blåneka? Jag menar ingen lär höja ögonbrynet om han tagit en sömntablett. Genom att vägra testet inbjuder han ju till en smashboll i spekulationer om att han tagit tyngre preparat.
Bara en sån sak gör honom i mina ögon till en fullständig idiot. Fy fan.
Eftersom han är en offentlig person så förstår jag att han inte vill skylta med vilka eventuella LAGLIGA mediciner han äter, det är ju hans ensak då hans liv är som sagt väldigt offentligt i övrigt. Att han skulle knarka är ju fruktansvärt långsökt anser jag.
Men det var ju klantigt skött, men det konstigaste av allt var ju att det faktiskt var vänsterpatraskets radio som utförde intervjun och de vill väl inte sänka rödtottarna? Knepigt som fan.
De testade även Beatrice Ask (M) utan knorr.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park