Knappt någon olja kvar, byta eller vänta på service?

Status
Ej öppen för fler svar.
Tycker det är mycket oseriöst dravel och trollande i Teknikforumet nuförtiden. Läser ingen reglerna för detta forum

10-80Nm beskriver nog bättre toleransen än momentvidden hos de flesta 3/4" momentnycklar...

Jag (tror jag) förstår vad du menar och jag håller med i sak. Denna del av forumet är inget bra för popcorntrådar.

Fast jag tycker att Richo alltid skriver seriösa och bra inlägg och detta var en felskrivning som jag hade lätt att inse att det var en felskrivning. Det kanske i o f s inte alla har men en felskrivning kan alla göra.

3/8". Typo. 10-80 nm. Har du forftarande åsikter att detta är olämplig som utgångspunkt för mek av mc med några undantag för större moment?

True that!

Nej 3/8" 10-80 Nm är en passlig storlek på momentnyckel får många skruvar på en hoj, det tycker jag med.

Min irritation rörde mest tipset till TS från Frekke att hälla vatten i oljan. Ditt tips tog jag mest när jag ändå höll på.

Gött! rätt skall vara rätt ;)

Nej 3/8" 10-80 Nm är en passlig storlek på momentnyckel får många skruvar på en hoj, det tycker jag med.

Min irritation rörde mest tipset till TS från Frekke att hälla vatten i oljan. Ditt tips tog jag mest när jag ändå höll på.

Offtopic Jörgen
Har du inte läst reglerna, LR?

Och där spårade ändå tråden ur och sjönk ner till OT-nivå.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey