För någon vecka sen började det knaka från bakhjulet när jag var på väg från jobbet. Hade bytt hjullager ett par veckor tidigare och var rädd att det kunde ha nånting med det att göra. När jag kom hem lokaliserade jag ljudet till ryckutjämnarna. Ljudet uppstod när vred drevet fram och tillbaka när den stod på stödet. Då rev jag ner hjulet och fettade in ryckutjämnare och hela utrymmet de sitter i med kullagerfett. Då var den tyst i kanske en dag och är nu tillbaka igen.. Vad göra? Noterade att lacken nötts bort inne i hörnena i fälgen där de sitter. Kan inte föreställa mig att det är farligt, men låter inte direkt ballt när man kommer glidande..
