Video Knäskrap i närbild

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Hoj
R1
Lite sköna slomo-bilder på knäskrap från USAs motsvarighet till fotokurvan.

Last edited:
körde bil där för ett tag sedan och det är ungefär 1 mil skymda kurvor...:):yoparty

Näää usch, så där får man faktiskt inte framföra ett fordon på allmän väg, borde vara dödsstraff på, annars va d jävligt fränt:tummenupp

tycker vi borde filma mer i vår egen fotokurva. att döma av den filmen som TS la upp så ligger ju USA ljusår framför oss gällande foto/film i kurvan...... fast å andra sidan tror jag inte han RMickeyMouse som han heter ens kör hoj, utan är fotograf/filmentusiast. det kanske förklarar varför det finns så mycket material. våra egna inkl mig själv är ju ändå förare som gillar att köra.

Finns 1000 tals både foton å filmer från "våran" fotokurva, men då låter d som idiotkörningar bla...

Tufft! :tummenupp

Men samtidigt kan jag inte låta bli att tycka det var lite ghey.... kan inte sätta fingret på vad exakt bara..Att knäskrap är så coolt. då är ju jag cool.. fast jag är ju lixåm inte det.. :(

Finns 1000 tals både foton å filmer från "våran" fotokurva, men då låter d som idiotkörningar bla...

Förvisso. men merparten av de som kör där(i vår kurva alltså) är ju inte ens i närheten av att luta hojen överhuvudtaget. Finns ett fåtal som vågar och gör det. För det mesta så är det söndagskörare som inte kan/vågar bryta ner cykeln o ta kurvan på rätt sätt.

Tufft! :tummenupp

Men samtidigt kan jag inte låta bli att tycka det var lite ghey.... kan inte sätta fingret på vad exakt bara..Att knäskrap är så coolt. då är ju jag cool.. fast jag är ju lixåm inte det.. :(

helt rätt, knäskrap är ju allt annat än rätt. vill man vara snabb ska man inte släpa några knän eller andra kroppsdelar i backen. knät ska bara fungera som ett känselsprö. MEN det ser bra ut på bild och film. två helt skilda saker :D

Tack Idriumeniendien! Jag tror jag lärde mig mer ikväll än kvällens rondellsnurr. Du borde byta nick.....................som man kommer ihåg..........................och kan stava till:banana:banana:banana

Är ju inga jänkare som kör,
dom där har ju skinnställ på sig :banana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma