Jag kan inte tala för hela SH Sundsvall, det kan jag naturligtvis inte jag kan bara tala för mig själv. Men om jag fattat det rätt verkar vi mest bara för att ha roligt. Är SH Sundsvall en klubb eller... ?
Jag hittar ingen början på nästa fråga men jag tror jag ser vad det är du menar. Jag tror att jag ser nån form av avundsjuka på något sätt, jag är inte riktigt säker exakt vad du är avundsjuk på, men jag kan berätta för dig att man faktiskt får beundra sig själv, iaf till den graden att man lägger ut bilder på sig själv när man knäskrapar. Mitt tips till dig är att du måste lära dig att älska dig själv, allt blir mycket enklare då. Vad är det att vara avundsjuk på? du får gärna förklara vad jag skall vara avundsjuk på.
Men jag skall komma till ett svar på din fråga. NEJ SH Sundsvall skall inte verka vara en klubb för inbördes beundran. Vi beundrar en hel del andra människor i den här världen. Men det är kanske inte läge att lägga ut alla de bilderna. Ännu en gång ..tror ni att SH är en klubb eller äre nåt ni har startat?
Dock tror jag ingen här har nån ork eller lust att åka runt och fotografera alla andra hojåkare och sedan publicera dem här på sporthoj.com. ne så klart inte..men det brukar väl vara fler än grip,herr och fru sporthoj och Abloy då det är dom som för det mesta fastnar på bilderna som läggs ut. och det är väl fler än denna Kenneth som kör på Midlanda..eller ?
Jag tycker det vore kul att få se lite fler ansikten osv bara..inte bara samma personer hela tiden.