Knäskrap bilder

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Åkte till hamnstugan och drog en räkmacka med GS-mannen/MrSafe. Fastnade i rondellen vid Gärdet,kom inte loss och blev fotad på kuppen, typiskt min otur :hihi Sista bilderna är tagna på en parkering :Rockbanan

Som vanligt är bilderna inte de bästa men det är ju tanken som räknas.

Tevlig sommar på er, vi syns i Augusti

Bifogat

• SH_5.jpg
    SH_5.jpg
    32.3 KB · Visningar: 129
  • SH_6.jpg
    SH_6.jpg
    33.3 KB · Visningar: 146
  • SH_3.jpg
    SH_3.jpg
    28.4 KB · Visningar: 108
  • SH_1.jpg
    SH_1.jpg
    40.4 KB · Visningar: 107
  • SH_2.jpg
    SH_2.jpg
    25.4 KB · Visningar: 94
  • SH_4.jpg
    SH_4.jpg
    29.7 KB · Visningar: 92
Abloy skrev:
Åkte till hamnstugan och drog en räkmacka med GS-mannen/MrSafe. Fastnade i rondellen vid Gärdet,kom inte loss och blev fotad på kuppen, typiskt min otur :hihi Sista bilderna är tagna på en parkering :Rockbanan

En fråga bara
Är det bara ni som är med på fotona som åker hoj här uppe eller finns det flera?
tycker det bara är samma personer som är med på bild för det mesta och då är det oftast ni själva som lägger ut dom....eller är SH sundsvall nåt som ska verka vara en klubb för inbördesbeundran?
bara undrar då jag inte har varit här så mycket..men när man kollar igenom alla bilder så blir man fundersam.... :rolleyes:

Nej så hoppas jag verkligen inte att det upplevs, SH Sundsvall är och ska givetvis vara till för alla. Och nog är det många fler som åker hoj här än de som finns på forumet.
SH Sundsvall kom vad jag vet till för att alla som ville, på ett enkelt sätt skulle kunna hitta likasinnade att åka hoj och ha skoj med.
Jag personligen kände inte många hojåkare när jag för en kort tid sen började åka, och genom SH och bl a onsdagskörningarna har iallafall jag träffat många som gjort att jag tycker det är extremt roligt att åka hoj! :tummenupp

Edit: ( Jag kanske missförstod dig och det bara gällde bilderna? Isåfall är nog den enkla förklaringen att det inte tagits så mycket bilder på de större onsdagsåkningarna som varit. )

/Pär

insekten skrev:
En fråga bara
Är det bara ni som är med på fotona som åker hoj här uppe eller finns det flera?
tycker det bara är samma personer som är med på bild för det mesta och då är det oftast ni själva som lägger ut dom....eller är SH sundsvall nåt som ska verka vara en klubb för inbördesbeundran?
bara undrar då jag inte har varit här så mycket..men när man kollar igenom alla bilder så blir man fundersam.... :rolleyes:

Last edited:
Så du är alltså ute och fuskskrapar på vänsterpucken. Jag som trott att du var fantomsnabb i vänstern på MSB när jag tittat på dina puckar. Inte luras så :7peta

:hihi

Abloy skrev:

herregud

insekten skrev:
En fråga bara

Jag är inte säker på att jag förstår vad din egentliga fråga är. Men om du undrar om det finns fler hojåkare än de som är med på bilderna så är svaret ja. Det finns en värld utanför sporthoj.com jag lovar.

Dock tror jag ingen här har nån ork eller lust att åka runt och fotografera alla andra hojåkare och sedan publicera dem här på sporthoj.com.

Men om du har en riktigt riktigt bra anledning till att detta bör ske skall jag ta den till mig och överväga den noga.

Jag hittar ingen början på nästa fråga men jag tror jag ser vad det är du menar. Jag tror att jag ser nån form av avundsjuka på något sätt, jag är inte riktigt säker exakt vad du är avundsjuk på, men jag kan berätta för dig att man faktiskt får beundra sig själv, iaf till den graden att man lägger ut bilder på sig själv när man knäskrapar. Mitt tips till dig är att du måste lära dig att älska dig själv, allt blir mycket enklare då.

Men jag skall komma till ett svar på din fråga. NEJ SH Sundsvall skall inte verka vara en klubb för inbördes beundran. Vi beundrar en hel del andra människor i den här världen. Men det är kanske inte läge att lägga ut alla de bilderna.

Jag kan inte tala för hela SH Sundsvall, det kan jag naturligtvis inte jag kan bara tala för mig själv. Men om jag fattat det rätt verkar vi mest bara för att ha roligt.

MVH
Daniel

Daniel-San skrev:
Jag är inte säker på att jag förstår vad din egentliga fråga är. Men om du undrar om det finns fler hojåkare än de som är med på bilderna så är svaret ja. Det finns en värld utanför sporthoj.com jag lovar.

Dock tror jag ingen här har nån ork eller lust att åka runt och fotografera alla andra hojåkare och sedan publicera dem här på sporthoj.com.

Men om du har en riktigt riktigt bra anledning till att detta bör ske skall jag ta den till mig och överväga den noga.

Jag hittar ingen början på nästa fråga men jag tror jag ser vad det är du menar. Jag tror att jag ser nån form av avundsjuka på något sätt, jag är inte riktigt säker exakt vad du är avundsjuk på, men jag kan berätta för dig att man faktiskt får beundra sig själv, iaf till den graden att man lägger ut bilder på sig själv när man knäskrapar. Mitt tips till dig är att du måste lära dig att älska dig själv, allt blir mycket enklare då.

Men jag skall komma till ett svar på din fråga. NEJ SH Sundsvall skall inte verka vara en klubb för inbördes beundran. Vi beundrar en hel del andra människor i den här världen. Men det är kanske inte läge att lägga ut alla de bilderna.

Jag kan inte tala för hela SH Sundsvall, det kan jag naturligtvis inte jag kan bara tala för mig själv. Men om jag fattat det rätt verkar vi mest bara för att ha roligt.

MVH
Daniel

Jag kan inte tala för hela SH Sundsvall, det kan jag naturligtvis inte jag kan bara tala för mig själv. Men om jag fattat det rätt verkar vi mest bara för att ha roligt. Är SH Sundsvall en klubb eller... ?

Jag hittar ingen början på nästa fråga men jag tror jag ser vad det är du menar. Jag tror att jag ser nån form av avundsjuka på något sätt, jag är inte riktigt säker exakt vad du är avundsjuk på, men jag kan berätta för dig att man faktiskt får beundra sig själv, iaf till den graden att man lägger ut bilder på sig själv när man knäskrapar. Mitt tips till dig är att du måste lära dig att älska dig själv, allt blir mycket enklare då. Vad är det att vara avundsjuk på? du får gärna förklara vad jag skall vara avundsjuk på.

Men jag skall komma till ett svar på din fråga. NEJ SH Sundsvall skall inte verka vara en klubb för inbördes beundran. Vi beundrar en hel del andra människor i den här världen. Men det är kanske inte läge att lägga ut alla de bilderna. Ännu en gång ..tror ni att SH är en klubb eller äre nåt ni har startat?

Dock tror jag ingen här har nån ork eller lust att åka runt och fotografera alla andra hojåkare och sedan publicera dem här på sporthoj.com. ne så klart inte..men det brukar väl vara fler än grip,herr och fru sporthoj och Abloy då det är dom som för det mesta fastnar på bilderna som läggs ut. och det är väl fler än denna Kenneth som kör på Midlanda..eller ?

Jag tycker det vore kul att få se lite fler ansikten osv bara..inte bara samma personer hela tiden.

:Bugar

insekten skrev:
Jag kan inte tala för hela SH Sundsvall, det kan jag naturligtvis inte jag kan bara tala för mig själv. Men om jag fattat det rätt verkar vi mest bara för att ha roligt. Är SH Sundsvall en klubb eller... ?

Jag hittar ingen början på nästa fråga men jag tror jag ser vad det är du menar. Jag tror att jag ser nån form av avundsjuka på något sätt, jag är inte riktigt säker exakt vad du är avundsjuk på, men jag kan berätta för dig att man faktiskt får beundra sig själv, iaf till den graden att man lägger ut bilder på sig själv när man knäskrapar. Mitt tips till dig är att du måste lära dig att älska dig själv, allt blir mycket enklare då. Vad är det att vara avundsjuk på? du får gärna förklara vad jag skall vara avundsjuk på.

Men jag skall komma till ett svar på din fråga. NEJ SH Sundsvall skall inte verka vara en klubb för inbördes beundran. Vi beundrar en hel del andra människor i den här världen. Men det är kanske inte läge att lägga ut alla de bilderna. Ännu en gång ..tror ni att SH är en klubb eller äre nåt ni har startat?

Dock tror jag ingen här har nån ork eller lust att åka runt och fotografera alla andra hojåkare och sedan publicera dem här på sporthoj.com. ne så klart inte..men det brukar väl vara fler än grip,herr och fru sporthoj och Abloy då det är dom som för det mesta fastnar på bilderna som läggs ut. och det är väl fler än denna Kenneth som kör på Midlanda..eller ?

Jag tycker det vore kul att få se lite fler ansikten osv bara..inte bara samma personer hela tiden.

Nej det är ingen klubb, det vet nog både du och jag, jag ber om ursäkt för min klumpiga och felaktiga formulering. Det va du som kallade det klubb för inbördesbeundran, jag är bara förvirrad och har inte så sort eget ordförråd så jag försökte använda så många ord som möjligt ur din text. :3freak

Vi lägger ner det här nu, släpper tangentbordet och tar kameran med oss och åker ut och tar lite bilder. Vi är här för att ha roligt inte tjafsa.

:tungan :tungan :tungan

ps. Det är fler än Kenneth som kör på mittsverigebanan. Ganska många är vi som gör det och vi blir bara fler. Ds.

Last edited:
Här är en bild på en kille som skrapar på en sån Aprilia där på mittsverigebanan.

Ps.Killen på bilden är den samma kille som postat den här på SH. Ds.

Bifogat

• minst_imgp2784.jpg
    minst_imgp2784.jpg
    88.5 KB · Visningar: 128
Last edited:
Jag ställer gärna upp på en fotosession när jag får tillbaka kortet.
Men det kommer i så fall mestadels bli hårt poserande i vängåvan eller ansträngande hårdrocksposer i krogkön. Då har ni en helt plötsligt en till som ökar på mångfalden här på sporthoj sundsvall!

(Det är väl inget fel på en klubb för inbördes beundran?) ;)

Insekten! Du tycker inte att man frågar först innan man tar bilder & anv som andra tagit? Tänkte på din avatar!!

//Simon

BadToy skrev:
Insekten! Du tycker inte att man frågar först innan man tar bilder & anv som andra tagit? Tänkte på din avatar!!

//Simon

nu har ju jag gjort det..hoppas det är ok :tungan

insekten skrev:

ne så klart inte..men det brukar väl vara fler än grip,herr och fru sporthoj och Abloy då det är dom som för det mesta fastnar på bilderna som läggs ut. och det är väl fler än denna Kenneth som kör på Midlanda..eller ?

Hej Insekten eller vad du nu heter på riktigt....

Här kommer ett försök till förklaring så att du kanske bättre förstår hur det hela hänger ihop.

Det är självklart många fler än jag som kör på Mittsverigebanan, men jag har hittills kört garanterat mest där av alla under årets säsong 2004. ( Och vem som helst kan säga emot detta påstående om de vill, men det tror jag inte att någon som har koll på läget gör ). Å anledningen att det finns en massa bilder på mig är att Abloy testade sin nya digitalkamera och öppnade en tråd med biler där jag kör på banan och jag hakade sedan på och lade ut fler bilder på mig från olika bankörningstillfällen för jag tycker att bilder är roligt. Oavsett om de är på mig eller någon annan. Jag har dessutom många kamrater som fotar JUST MIG så därför finns det EXTRA mycket av race-kort på JUST MIG och det roliga är att det kommer att fotas ännu mer :) Å vet du vad... Jag tänker fortsätta lägga ut bilder på mig själv för jag skiter fullständigt i om du gillar det eller inte

/ Kenneth

Last edited:
Det är väl kul om någon knäpper bilder och lägget upp här eller hur?

Självklart är det väl ännu roligare om det vore bilder på fler personer, tycker däremot att det vore en bättre ide att knäppa lite bilder själv och lägga ut än att klaga på att man blir less på att se samma personer på dom hela tiden.

Ta och följ med upp på banan någon måndag och ta gärna med dig ditalkameran om du har någon så blir det större variation på bilderna.

KennethN skrev:
Hej Insekten eller vad du nu heter på riktigt....

Här kommer ett försök till förklaring så att du kanske bättre förstår hur det hela hänger ihop.

Det är självklart många fler än jag som kör på Mittsverigebanan, men jag har hittills kört garanterat mest där av alla under årets säsong 2004. ( Och vem som helst kan säga emot detta påstående om de vill, men det tror jag inte att någon som har koll på läget gör ). Å anledningen att det finns en massa bilder på mig är att Abloy testade sin nya digitalkamera och öppnade en tråd med biler där jag kör på banan och jag hakade sedan på och lade ut fler bilder på mig från olika bankörningstillfällen för jag tycker att bilder är roligt. Oavsett om de är på mig eller någon annan. Jag har dessutom många kamrater som fotar JUST MIG så därför finns det EXTRA mycket av race-kort på JUST MIG och det roliga är att det kommer att fotas ännu mer :) Å vet du vad... Jag tänker fortsätta lägga ut bilder på mig själv för jag skiter fullständigt i om du gillar det eller inte

/ Kenneth

Jag har inte gnällt utan frågat om varför det är så få personer på bilderna.
det är ett fritt forum så man måste ju få fråga liksom du kan lägga ut 1 miljoner bilder på dig om du vill.
Men du tog visst illa upp...
varför inte skapa en tråd som heter Bilder? och sen skapa under trådar där i så det blir lite mer ordning.

Norrlandsguld förstod min fråga så det visar ju att jag inte va totalt otydlig iallafall.
Gasa på nu i solskenet :yoparty

insekten skrev:
Jag har inte gnällt utan frågat om varför det är så få personer på bilderna.
det är ett fritt forum så man måste ju få fråga liksom du kan lägga ut 1 miljoner bilder på dig om du vill.
Men du tog visst illa upp...
varför inte skapa en tråd som heter Bilder? och sen skapa under trådar där i så det blir lite mer ordning.

Norrlandsguld förstod min fråga så det visar ju att jag inte va totalt otydlig iallafall.
Gasa på nu i solskenet :yoparty

Ja, men det är för att han är mycket smartare än jag.
Ut och fota själv och lägg upp bilder om du är så jävla missnöjd i stället för att sitta framför datorn och gnälla.
Och ja... Jag skall seriöst jobba på att få ut en miljon bilder och du kan i alla fall inte stoppa mig med ditt gnäll. Det kommer nya från igårkväll :)

Last edited:
Abloy skrev:

:tummenupp För bilden längstupp till vänster där du lyder våra trafikregler slaviskt och använder blinkersen :lol

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT