KLX650 Bilder

Zana skrev:
Haha! Lyset på klx´en är ju skitsnyggt tycker jag... Vill inte ha nån ufolampa ju, dom är ju dessutom inte godkända!

- Det finns ingen som sitter på en svart "modern" framstänka kanske?

KTM original? kan väl inte kosta mkt?
 
Rammstein skrev:
Jaja...vill du inte ha den så..

Förlåt om jag verkade nonchalant, jag tycker verkligen det var riktigt sjysst att fråga om jag ville ha den...

Men jag avböjer då jag ska sälja hojen och inte vill dra på mig extra "stylingmeck" i onödan... Misstänker tex att instrumenteringen måste väck om man ska montera ett ufolyse, och det är ju synd...

Som sagt, STORT tack i allafall!!!
 
Zana har hört att just den där modellen har så jäkla slö att det inte ens går att åka ifrån polisen med den, stämmer detta?? :D
 
Marals76 skrev:
Zana har hört att just den där modellen har så jäkla slö att det inte ens går att åka ifrån polisen med den, stämmer detta?? :D

Hörrö du du! :finger

Måste du påminna mig, äggskalle!! :mad:
 
Zana skrev:
Förlåt om jag verkade nonchalant

Nä, förlåter dig INTE nonchalanta as!! :D

Har fö en framskärm liggandes, men den är gul, och kommer inte ihåg hur den såg ut... fick med den till DR:n... men är du intresserad av att spraya så kan du ta den :)
 
Rammstein skrev:
Nä, förlåter dig INTE nonchalanta as!! :D

Har fö en framskärm liggandes, men den är gul, och kommer inte ihåg hur den såg ut... fick med den till DR:n... men är du intresserad av att spraya så kan du ta den :)

Är den modern i utseendet vill jag ha den, du kan få en hundring... Ok?

Ser den typ ut som den på bildern här eller?

/Z


Behåller den gul isåfall, och kanske klistrar lite gula tribals på sidokåporna... Hehe =)
 

Bifogat

  • Suzuki4stroke_1024.jpg
    Suzuki4stroke_1024.jpg
    141.6 KB · Visningar: 45
Rammstein skrev:
Har fö en framskärm liggandes, men den är gul, och kommer inte ihåg hur den såg ut... fick med den till DR:n... men är du intresserad av att spraya så kan du ta den :)

Hallå!
 
Zana skrev:

Lugn o fin nu...inte stressa :D
Kan väl inte påstå att den är skitsnygg, kanske inte ens snygg men iaf. :)
 

Bifogat

  • Pict0019.jpg
    Pict0019.jpg
    18.1 KB · Visningar: 40
  • Pict0020.jpg
    Pict0020.jpg
    11.1 KB · Visningar: 41
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top