Eftersom flera personer efterfrågat bilder på min KLX650 slänger jag upp några. Jag vet att det inte är en sporthoj eller supermotard... Ni får helt enkelt blunda och backa tillbaks om ni inte gillar det...
/Zana
/Zana
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Knight_rider skrev:Grymt cool i svart!
Kusinen min håller på bygga om en klr 650 till motard..
Wiseguy skrev:Tycker den ser ganska cool ut i svart.
Kräng på ett par motard-däck så blir den ännu coolare![]()
Har fått reda på att KLX-C är lite tyngre med elstart och grejer än KLX-R som bara har kick. Isåfall blir det nog en KLX-R för min del senare. Läste att den vägde 145 Kg TORRSilwer skrev:Motarder har 17" hjul, jag tycker det ser ut som standardfälgarna på hojen på bilden, troligen då 18" bak och 21" fram.
Sen ska en offroad givetvis ha offroaddäck, våga vägra motard.

SkorvKalle skrev:Tackar! Funderar på att köpa en sådan.. Har suttit och kollat på en del KLX bilder på nätet och det verkar som dom nya modellerna fått en "klumpigare" tank enligt min smak. Är det så eller är det olika modeller?Har fått reda på att KLX-C är lite tyngre med elstart och grejer än KLX-R som bara har kick. Isåfall blir det nog en KLX-R för min del senare. Läste att den vägde 145 Kg TORR
Edit: Vad har du för ljuddämpare på din Zana?
Zana skrev:Nej, 17 tum bak... haha... IN YOUR FACE!!
Självklart ska en offroad ha olika skor... Tar du på dig kängorna när du spelar innebandy? Eller springer du i skogen med gympadojjer???![]()
SkorvKalle skrev:Tackar! Funderar på att köpa en sådan.. Har suttit och kollat på en del KLX bilder på nätet och det verkar som dom nya modellerna fått en "klumpigare" tank enligt min smak. Är det så eller är det olika modeller?Har fått reda på att KLX-C är lite tyngre med elstart och grejer än KLX-R som bara har kick. Isåfall blir det nog en KLX-R för min del senare. Läste att den vägde 145 Kg TORR
Edit: Vad har du för ljuddämpare på din Zana?
Silwer skrev:Jag har 17" bak jag med på min gammla, men de flesta bytte till 18" in på 90-talet, och så har det ju förblivit den är mao lite föråldrad på den punkten (tyvärr innebär det ju att man inte kan ta över folks gammla crossdäck).
Tveksamt dock med 160 motardsula på orginalfälgen?

SkorvKalle skrev:Läste att den vägde 145 Kg TORR
Silwer skrev:Motarder har 17" hjul, jag tycker det ser ut som standardfälgarna på hojen på bilden, troligen då 18" bak och 21" fram.
Wiseguy skrev:Jag syftade givetvis på att kränga på både nya fälgar och däck även om alla kanske inte förstod det.![]()
Ifall man inte vill köpa nya fälgar kan man ju kolla hos närmsta skrot efter ett par zx-6r fälgar. Har för mig dom passar efter lite fix.
Silwer skrev:Men du vet, alufälgar går inte att hoppa med)

Rammstein skrev:ZANA: Jag har något liggandes hemma i garaget som jag hade på DR:n, som du verkligen skulle behöva på din hoj![]()
Bild kommer sen, när jag kommit hem till min dator![]()
Om du skulle vara intresserad så kan vi byta på en big mac&co på gyllene måsen![]()
Zana skrev:Vad är det du hade sa du? Blev nyfiken!
/ZZTOP
Rammstein skrev:En sån här behöver du![]()
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |