Eller bara så här.McFille skrev:Det är lätt som en plätt, men visst. Vi kommer att köra redan runt 11 snåret, då min polare skall fixa lite med däcken.
Om du inte pallar köra så tidigt kör själv så här:
Kör ut från Höör under järnvägsviadukten, mot maglasäte. Efter Kristet Center Syd (tror jag, är iaf. en liten rastplats med på vänster sida, vid en T-korsning med en bensinmack på vänster sida lite längre fram) svänger du höger, och kör mot Röstånga. När du kommer till Röstånga svänger du vänster i en T-korning, upp för en liten backe med en bensinmack på höger sida.
Fortsätt rakt fram igenom Röstånga, och till slut kommer du till en fyrvägskorsning där det är skyltat till Ring Knutstorp åt höger.
Lätt som en plätt!
Väg 13 mot eslöv. Svänger av i Hasslebro mot stockamöllan. Kör igenom stockamöllan (fortfarande väg 13). Fortsätter på denna vägen tills du kommer till Röstånga. I röstånga svänger du vänster vid Ica närlivs och macken. Väg 108 mot Ask. Kör till Ask. svänger höger in på 109:an tror jag det är. (Mot kågeröd, Står massa skrot på tomten.) Kör på denna vägen tills du ser en skylt ring knutstorp.