Klubblokal..

Klart som fan vi ska ha en klubblokal, inge snack om saken.. Men det ska ligga i närheten av Västerås, tex industri område, eller Bäckby, skälby, Rönnby, osv osv..

Ni som hela tiden motarbetar detta och tycker vi kan sitta på fik eller pubbar,,, be my guest, men då ska ni inte komma hälsa på heller när klubben har fixat en lokal, ni kan lika väll hålla er borta....

Jag vill ha en klubblokal där vi kan sätta upp en skylt där det står Lakritsremsan Mc på, där vi i klubben kan träffas båda på vintern/sommarn, för att kanske fixa lite med hojen, snacka skit och bara ömgås.

Lite stolar, bord, kanske nån soffa, sen är saken biff... behöver inte vara nå specielt,, men bara så att det känns lite som hemma..

Tycker det är en självklarhet att vi ska ha ett litet in, där vi kan samlas..

:tummenupp för lokal...

A© skrev:
Ni som hela tiden motarbetar detta och tycker vi kan sitta på fik eller pubbar,,, be my guest, men då ska ni inte komma hälsa på heller när klubben har fixat en lokal, ni kan lika väll hålla er borta...

Alla kan inte tycka likadant, är det att motarbeta då?
Man har väl rätt till en åsikt. Om det nu blir en lokal får inte jag vara där då :rolleyes:

:va

Men om man nu står och betalar medlemsavgift för klubben och har en annan åsikt om klubblokal så blir man utfryst ???????????????

Jag har varit med när man har skaffat klubblokal och i början är det bra och alla var engagerade,
sedan kommer allt tjafs fram och allt raserar. :huvet

R-Sickan

Last edited:
R-Sickan skrev:
:va

Men om man nu står och betalar medlemsavgift för klubben och har en annan åsikt om klubblokal så blir man utfryst ???????????????

Jag har varit med när man har skaffat klubblokal och i början är det bra och alla var engagerade,
sedan kommer allt tjafs fram och allt raserar. :huvet

R-Sickan

Mmmm jag vet tendensen finns även hos oss.

Vad jag har hört så har ju dom flesta klubbar med lokal strippor.Det måste ju även gälla oss....eller hur :tuttar

Lite mycket OT nu...!!!

Skaffa en lokal först......så låvar jag att strippa lite :arsele

Crille skrev:
1.Okej trodde du var en baddare på att få av kläderna sensuellt..... :hihi

2.Inte medlem och ändå skriver du massor här på LRMC forumet.....

3.Kanske dags att bli medlem då :)

1. Fortast möjligast är det sensuellt? :D

2. Jag skriver lite varstans, känner rätt mkt V-ås folk vid det här laget. Ska jag sluta får du banna mig härifrån :hihi

3.Nje, skönt att vara med när det passar en själv, alldeles gratis... (bortsett från soppa och fikaräkningen :3freak )

Vore det inte skysst å fixa en klubblokal för dom som behöver en plats att ställa/meka med hojen under vintern.I så fall kan dom som utnytjar dena plats dela på hyran.så behöver inte all som e med i klubben betala för nått som inte dom inte använder!

1) Det första ni måste ha med i era tankar är att ska vi ha klubbstuga så måste vi få bidrag från Västerås Stad - Inte omöjligt. Det verkar som om många är oroliga över att få betala för klubbstugan, det är inte tanken. KLart bättre att Staden gör det.

2) Varför ska det bli tjafs om vem som ska städa osv? Det är väl bara att ha en lista Skriva upp när du är där och när du går och plocka undan efter dig. Har du varit där och INTE plockat upp efter dig så tar vi en diskussion.

3) En klubbstuga/rum skall man kunna träffas i också när vädret inte tillåter hojåkning.

4) Vad är förresten dyrast? Att (nu spånar jag) betala 50 spänn för en kopp kaffe o en bulle eller betala 50 kr extra i månaden (JAG SPÅNAR FORTFARANDE) för en stuga och kaffe o bulle kostar 10 spänn? VARJE GÅNG?
Kom med motkommentar.

5) Det måste vara hyggligt centralt.

6) DET ÄR FORTFARANDE NI SOM BESTÄMMER. GLÖM INTE DET. :yoparty

//Fun

Bara en kort liten observation.

Förra vintern var jag med och drog lite i fikat på onsdagarna. Responsen var inte överväldigande, tyvärr. Detta kan vara ett tecken på att det är svårt att samla medlemmarna, och isåfall är det nog onödigt att ha ett eget krypin, om ingen kommer, s.a.s.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025