Klubblokal Norr om Vänersborg

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Hej, i söndags vart det års möte för vänersborgs mc klubb (V69), då jag satt där och kände hur jag sänkte medelåldern med 20 år insåg jag en sak rätt snabbt! :va
Fan det här håller inte! Vi saknar medlemmar och denna lokal/tomt är alldeles för fin för att dö ut! För det mesta eller alltid så är det mest äldre hojåkare på 40-50+ med ja custom hojar/någon touring.. Men ett gött gäng som uppskatta min idé om att försöka värva lite medlemmar här!:Bugar
Jag har kört med lite folk från thn/uddevalla osv men det finns ju ingenstans att "mötas upp" (okej, bike finns ju alltid), alltså tjöta hojar ta en kopp/bärs om man inte kör, lira lite biljard osv.. Det är ett guld läge som man kan tvätta hojarna och bara hänga med om man vill!

Personligen som sagt tycker jag att det är otroligt synd om detta skall rinna oss ur händerna! Hade vart jätte kul om några fler sporthoj/motard/ Ja va fan som helst ville komma upp och säga hej! Medlems avgiften är på 250kr året då man har tillgång till klubblokalen, finns möjlighet att hyra den med. (bara medlemmen är med och bär ansvar) Det finns även bar! :yoparty Hur som helst, jag önskar att jag lockar några med detta, som ett litet stöd och för mer samåkning till sommaren! Då vi rässer åkare kan köra oftare! :)

Ni kan nå mig på 0702-868683 för mer info och om ni vill titta förbi lokalen!

Tack på förhand mvh Kristoffer Lundgren!:tummenupp
 

Gravander

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2009
Ort
Vargön
Hoj
Honda CBR 600 -00:a
haha. nu har vi skrivt om samma sak i två trådar.
men då blir de väl omöjligt att missa.:tummenupp
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Last edited:

Gravander

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2009
Ort
Vargön
Hoj
Honda CBR 600 -00:a
ja de va Berra som sa de till mig å fråga om jag kunde hitta lite folk som körde sporthoj, han ville ha in lite ungdomar. Så tänkte detta stället är ju perfekt för de, men de tänkte du också på:D

Vi ses den 19 mars!
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
ja de va Berra som sa de till mig å fråga om jag kunde hitta lite folk som körde sporthoj, han ville ha in lite ungdomar. Så tänkte detta stället är ju perfekt för de, men de tänkte du också på:D

Vi ses den 19 mars!


Jaha!:tummenupp Aa det gör vi säkert!! Aldrig sett dig ute på vägarna?
 

Gravander

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2009
Ort
Vargön
Hoj
Honda CBR 600 -00:a
Jaha!:tummenupp Aa det gör vi säkert!! Aldrig sett dig ute på vägarna?

Nä har inte sett dig heller, ändå bor vi båda i vargön, men jag har träffat dig på klubben en gång mins jag=) hoppas de blir lite mera sporthojar så kan de va roligt att åka.:)
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Nä har inte sett dig heller, ändå bor vi båda i vargön, men jag har träffat dig på klubben en gång mins jag=) hoppas de blir lite mera sporthojar så kan de va roligt att åka.:)

Haha aa det är ju lite mysko med tanke på Vargön! :tummenupp Inte super stort!

Fan att du fick mer respons än jag då:va

aja då finns det ju mer ögon! :yoparty
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top