Klotisar

:D Gubben med ciggen i första filmen, aaahahahaa! Och feta kärringen som skulle parasaila. Aaah! Uppfriskande! :D

de var bättre förr, samma inom F1, de var bättre förr.

[YOUTUBE-ID]FZ5TcIhenxQ[/YOUTUBE-ID]

hajja att vara den snubben som kör på den brinnande bilen efter typ halva filmen. att sen försöka räta upp den men inte lyckas o se honom brinna... satte nog sina spår :näsblod

Då måste jag påminna om skogen konungar,,,, Finnar och Svenskar,,, och publiken. Det måste varit bättre förr.
http://www.youtube.com/watch?v=nYhiJeRPgdw

Jag önskar jag var född lite tidigare.. vilka bilar... vilka förare....
själv kommer jag aldrig ens tänka tanken på att testa köra rally innan dom förbjuder publik eller sätter upp stora inhängnader! Underbar film.
(det var nog bättre förr. glöm inte cbx'en heller:tummenupp)

F1 filmen:eek:

Last edited:
hajja att vara den snubben som kör på den brinnande bilen efter typ halva filmen. att sen försöka räta upp den men inte lyckas o se honom brinna... satte nog sina spår :näsblod

Härligt men farligt.
På 70-talet var F1-förare det näst farligaste yrke man kunde ha i dödlighet räknat, ..efter att vara Amerikansk presindent.
Roger Williamson var det som avled där under sitt andra F1-lopp. David Purley som försökte rädda honom kommunicerade t.o.m. med honom under tiden :( : http://www.youtube.com/watch?v=3mz3ZzSXyWM&feature=fvw

Last edited:
Detta måste varit absoluta höjdpunkten på Rally-eran!

Ja jag tror det också allt var mycket råare på ett skönt sätt,,,,, och när man hör motorerna bara ryter för fullt och däcken vill ha tag i marken, men greppet räcker liksom inte till och tur var nog det när han säger att de matchade F1-bilarna fast de körde på grus.... Man kan bara var ödmjuk och låta säga imponeras.

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back