Klotisar

:D Gubben med ciggen i första filmen, aaahahahaa! Och feta kärringen som skulle parasaila. Aaah! Uppfriskande! :D

de var bättre förr, samma inom F1, de var bättre förr.

[YOUTUBE-ID]FZ5TcIhenxQ[/YOUTUBE-ID]

hajja att vara den snubben som kör på den brinnande bilen efter typ halva filmen. att sen försöka räta upp den men inte lyckas o se honom brinna... satte nog sina spår :näsblod

Då måste jag påminna om skogen konungar,,,, Finnar och Svenskar,,, och publiken. Det måste varit bättre förr.
http://www.youtube.com/watch?v=nYhiJeRPgdw

Jag önskar jag var född lite tidigare.. vilka bilar... vilka förare....
själv kommer jag aldrig ens tänka tanken på att testa köra rally innan dom förbjuder publik eller sätter upp stora inhängnader! Underbar film.
(det var nog bättre förr. glöm inte cbx'en heller:tummenupp)

F1 filmen:eek:

Last edited:
hajja att vara den snubben som kör på den brinnande bilen efter typ halva filmen. att sen försöka räta upp den men inte lyckas o se honom brinna... satte nog sina spår :näsblod

Härligt men farligt.
På 70-talet var F1-förare det näst farligaste yrke man kunde ha i dödlighet räknat, ..efter att vara Amerikansk presindent.
Roger Williamson var det som avled där under sitt andra F1-lopp. David Purley som försökte rädda honom kommunicerade t.o.m. med honom under tiden :( : http://www.youtube.com/watch?v=3mz3ZzSXyWM&feature=fvw

Last edited:
Detta måste varit absoluta höjdpunkten på Rally-eran!

Ja jag tror det också allt var mycket råare på ett skönt sätt,,,,, och när man hör motorerna bara ryter för fullt och däcken vill ha tag i marken, men greppet räcker liksom inte till och tur var nog det när han säger att de matchade F1-bilarna fast de körde på grus.... Man kan bara var ödmjuk och låta säga imponeras.

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard