klotat

Walle1

Medlem
Gick med
20 Nov 2005
Hoj
fireblade-08
tjena jag vurpade med min cbr1000rr-04. e det nån här som e intresserad att köpa å göra om till banhoj. alla kåpor e paj, bakramen sne samt lite annat lull lull. motor går fint å ramen, framgaffel å sving samt fälgar e raka.

vtrwalle skrev:
2217469 tjena jag vurpade med min cbr1000rr-04. e det nån här som e intresserad att köpa å göra om till banhoj. alla kåpor e paj, bakramen sne samt lite annat lull lull. motor går fint å ramen, framgaffel å sving samt fälgar e raka.

Du får 20k av mig eller vad kan den va värd?

vtrwalle skrev:
2217469 tjena jag vurpade med min cbr1000rr-04. e det nån här som e intresserad att köpa å göra om till banhoj. alla kåpor e paj, bakramen sne samt lite annat lull lull. motor går fint å ramen, framgaffel å sving samt fälgar e raka.

Seriöst! Vad vill du ha för den? Du kan ju skicka ett pm med vad som är
trasigt samt pris. Har du bilder är det ju bra..

Sniper skrev:
2217551 Seriöst! Vad vill du ha för den? Du kan ju skicka ett pm med vad som är
trasigt samt pris. Har du bilder är det ju bra..
jag lovar att återkomma så snabbt som möjligt med det

Kongo skrev:
2217587 Hur gick det med DIG då? viktigaste frågan iallafall tycker jag...
tack :Bugar för att du frågar,,,jo det gick fint landade på ryggen å huvet i hundra plus på en åker. men jag hade ryggplatta å arai hjälm som klarade det fint som fan. fick genomgå helkroppsröntgen. inga sprickor eller nånting bara lite ont i nacke å rygg

vtrwalle skrev:
2217693 tack :Bugar för att du frågar,,,jo det gick fint landade på ryggen å huvet i hundra plus på en åker. men jag hade ryggplatta å arai hjälm som klarade det fint som fan. fick genomgå helkroppsröntgen. inga sprickor eller nånting bara lite ont i nacke å rygg
Ja med dom skadorna får du inte mer än 30 spänn av mig.

Du duger ju bara till o diska efter det där. :D

Ricken skrev:
2217707 Ja med dom skadorna får du inte mer än 30 spänn av mig.

Du duger ju bara till o diska efter det där. :D
hehe ja den här gamle trasiga kroppen kan man inte ha till mycke nu
men 30 spänn e taget :tummenupp

vtrwalle skrev:
2217693 tack :Bugar för att du frågar,,,jo det gick fint landade på ryggen å huvet i hundra plus på en åker. men jag hade ryggplatta å arai hjälm som klarade det fint som fan. fick genomgå helkroppsröntgen. inga sprickor eller nånting bara lite ont i nacke å rygg
Du får ju se Araihjälmen som bra investering och bara tacka för att du hade "tur" att klara kroppen så bra" ! :tummenupp

Synd som FAN på hojen, men det är som sagt materiella ting som går att ersätta! Åkte du halvförsäkrat eftersom du ska sälja den i detta skick?

vtrwalle skrev:
2217723 hehe ja den här gamle trasiga kroppen kan man inte ha till mycke nu
men 30 spänn e taget :tummenupp
Ja det blir bra, jag behöver diskning på eftermiddagarna, mån - fre, däremellan kan du få ledigt...

Men hur gick det till då den här olyckan?
Somnade du eller var det en morkulla som anföll (dom kan göra det :))

Kongo skrev:
2217728 Du får ju se Araihjälmen som bra investering och bara tacka för att du hade "tur" att klara kroppen så bra" ! :tummenupp

Synd som FAN på hojen, men det är som sagt materiella ting som går att ersätta! Åkte du halvförsäkrat eftersom du ska sälja den i detta skick?
Nu när han klara sig så bra, tror jag han ångrar sig när han återfått förståndet och inser att det kanske inte kostar multum att fixa.

jag kom in i en högerkurva å tyckte att jag fick till ett jätte bra å skönt nerlägg...men poff så bara försvann hojen under mig! gör skumt har kört den kurvan hundra gånger, inget grus lera eller nånting.
å visst jag hade halvförsäkring :4skrika
förresten arlen ness stället skötte sig fint det med

vtrwalle skrev:
2217772å visst jag hade halvförsäkring :4skrika
Har jag med :gnissla men man har fan inte råd med hel på denna typen av hojar...
Då måste man klota för att det ska vara värt det! Har du kollat vad det skulle kosta med krachisar och rikta/köpa det som pajat, kan bli billigare än du tror! kolla alla mc-skrotar!

Krasch boom bang

Hejnsa valle!

Var precis med din far och kikade på din trasiga honda. Jag tycker den såg tuff ut, nästan streetfajtad av din omilda behandling. :3freak

Väldans tur det gick bra med dig iaf.

Hittar du ingen köpare, så hoppas ja du gör streetfajter av den. Så kan du kanske köpa min honda ponda när sommarn e slut, å plocka gottisbitar hit å dit.

Kära sommarhälsningar BRASSARN!

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...