Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vtrwalle skrev:2217469tjena jag vurpade med min cbr1000rr-04. e det nån här som e intresserad att köpa å göra om till banhoj. alla kåpor e paj, bakramen sne samt lite annat lull lull. motor går fint å ramen, framgaffel å sving samt fälgar e raka.
okajj,,,jag ska kolla upp lite noggrannareJösse skrev:221753435k bjudet.
vtrwalle skrev:2217469tjena jag vurpade med min cbr1000rr-04. e det nån här som e intresserad att köpa å göra om till banhoj. alla kåpor e paj, bakramen sne samt lite annat lull lull. motor går fint å ramen, framgaffel å sving samt fälgar e raka.
jag lovar att återkomma så snabbt som möjligt med detSniper skrev:2217551Seriöst! Vad vill du ha för den? Du kan ju skicka ett pm med vad som är
trasigt samt pris. Har du bilder är det ju bra..
tackKongo skrev:2217587Hur gick det med DIG då? viktigaste frågan iallafall tycker jag...
Ja med dom skadorna får du inte mer än 30 spänn av mig.vtrwalle skrev:2217693tackför att du frågar,,,jo det gick fint landade på ryggen å huvet i hundra plus på en åker. men jag hade ryggplatta å arai hjälm som klarade det fint som fan. fick genomgå helkroppsröntgen. inga sprickor eller nånting bara lite ont i nacke å rygg
hehe ja den här gamle trasiga kroppen kan man inte ha till mycke nuRicken skrev:2217707Ja med dom skadorna får du inte mer än 30 spänn av mig.
Du duger ju bara till o diska efter det där.![]()
Du får ju se Araihjälmen som bra investering och bara tacka för att du hade "tur" att klara kroppen så bra" !vtrwalle skrev:2217693tackför att du frågar,,,jo det gick fint landade på ryggen å huvet i hundra plus på en åker. men jag hade ryggplatta å arai hjälm som klarade det fint som fan. fick genomgå helkroppsröntgen. inga sprickor eller nånting bara lite ont i nacke å rygg
Ja det blir bra, jag behöver diskning på eftermiddagarna, mån - fre, däremellan kan du få ledigt...vtrwalle skrev:2217723hehe ja den här gamle trasiga kroppen kan man inte ha till mycke nu
men 30 spänn e taget![]()
Nu när han klara sig så bra, tror jag han ångrar sig när han återfått förståndet och inser att det kanske inte kostar multum att fixa.Kongo skrev:2217728Du får ju se Araihjälmen som bra investering och bara tacka för att du hade "tur" att klara kroppen så bra" !![]()
Synd som FAN på hojen, men det är som sagt materiella ting som går att ersätta! Åkte du halvförsäkrat eftersom du ska sälja den i detta skick?
Har jag medvtrwalle skrev:2217772å visst jag hade halvförsäkring![]()
jag har sagt runt 40 till alla så det e väl högst bjudande som gällerNicke_E skrev:2217787Ja vad vill du ha för den letar också efter en sån för att åka banan med.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |