Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
) 2m upp i en björk under en provkörning? 
Var det inte nån för nått år sen som planterade en hoj (R1?) 2m upp i en björk under en provkörning?
![]()
Var det inte nån för nått år sen som planterade en hoj (R1?) 2m upp i en björk under en provkörning?
![]()

Ja, ju färre, desto bättreDet är timmarna bakom styret som räknas när man ska göra ett sånt stunt antar jag..![]()
![]()
Det skulle jag vilja se på foto![]()
En polares brossas morsa känner en kille som har en son.............. iaf han var ute och provkörde en 675:a och lyckades få hela motorn att skära men han slap självrisken för de var fabrikationsfel.
Vad är självrisken på en sådan grej...antar att de kostar en slant med en 1098S....
Jag har för mig att Ducce hade 19000 i självrisk när dom hade provkörning på klubben. Mc-varuhuset hade 6 eller 8kkr har jag för mig. Gissa vilkas hojar som gick mest?Vad är självrisken på en sådan grej...antar att de kostar en slant med en 1098S....
Jag har för mig att Ducce hade 19000 i självrisk när dom hade provkörning på klubben. Mc-varuhuset hade 6 eller 8kkr har jag för mig. Gissa vilkas hojar som gick mest?![]()
jävligt trevlig hoj dock
Sätt en "branschstandard" på 8000:- tex En stackare som satte en 1098S i en refug under provkörning i Bromölla förra sommaren... Lite snopet för alla som stod och studsade av förväntan inför deras tur. Killen som körde klarade sig utan skador.
Farsgubben är bilskojjare på audi här i stan, och de har en flytande försäkrin som följer med en grönplåt (annan reg. plåt). En ny ducati 1098 kanske kostar (ingen aning men uppskattar) 180.000 men skulle jag kvadda en Audi Q7 4.2L Tdi för över miljonen så kostar det enbart 5.000kr i självrisk.Jag kan köpa att det ska kosta en slant att skrota en hoj på en provkörning, annars skulle det lekas lite för mycket. Men när det börjar bli fantasisummor så vågar man ju inte provköra. Fan om man skulle ha otur med oljespill eller grus, eller väjer för en fotboll som kommer och skrotar hojenSätt en "branschstandard" på 8000:- tex
![]()

15000:- hade de i självrisk på 1098S när ducati hade provkörningsdagar i Arboga förra sommaren.jävligt trevlig hoj dock
![]()

|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |
|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras
EURO MOTO ersätter inte IDM... |
|
|
Galfer skärper greppet om racing