klOtat åt helvete men gjad att jag lever.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
körde åt H-vete i dag och sprängde nya hojen.kom åkandes i en lång högersväng i helt laglig fart 70kmh,sen blev det allt svart och jag va i diket,....kul nä.he :eek: la högersidan på hojen är paj.mitt knä är lite ömt och sidan värker lite.men fan så knäckande att köra omkull.och fan så dyrt det kommer bli.ända stället där det inte finns träd,väldigt glad att jag lever.

trasiga saker:

höger kåpsida
blinkers & spegel
ljuddämpare
bakram
sving
bak fälg
tank
fram kåpa
bromsskiva fram
skinstället ser ut som en stor klump lera

kommer nog inte att bli åka på ett tag.

hojen var nästan ny!! inte en repa .234mil på mätaren. :( :zpy

Aj fan vad trist!!
Det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på hojjen...
Skönt att det gick hyffsat bra med dig! Det handlar ju trots allt bara om pengar...

Skönt å höra att du är hyffsat ok, ett knä som värker kan man ta om typ nacken är hel. Hojjen ska du skita i, visst det kostar pengar men det är viktigare att du är ok.

Sorry

//Dxxx

Håller med!! Visst är det surt att slanta upp massa pengar men bättre än att skada sig allvarligt..

så sant.känns just nu helt meningslöst med hoj,allt det roliga är borta.vill vakna och upptäcka att det bara var en mardrömm.

känner igen mig

fy fasen tråkigt att höra men skönt att höra att du klarade dig.

JAg var med om typ samma sak för två år sedan, först var jag bestört för att hojen var kvaddad.
Den hade gått 600 mil.
Sa till mina närmaste att jag aldrig mer skulle köra hoj. Men det var mina föräldrar som stöttade mig o sa att det har varit din dröm att köra hoj sen du var liten.

Efter att jag hade läkt ihop o hojen var lagad så hoppade jag upp på bågen igen. men det sitter alltid i bakhuvudet olyckan.

Men jag tror det har gjort mig till en bättre förare.

Håller tummarna för dig att du repar dig fort, så syns vi på vägarna i framtiden.

Tolf

J-Bone skrev:
Skönt att du är OK, men jag förstår inte riktigt, vad hände?? :confused:

körde rakt frami en svag högerkurva,kan inte förklara varför! det bara hände,körde jättelungt för vi mötte nån kille som blinkade med helljus och tänkte att polisen kanske står längre fram o skjuter.kanske var det som störde min fokusering i körningen :confused: mycket märkligt.skiter totalt i ömmande kropp,min drömmhoj är ju kraschad.börjar bli riktigt förbannad på mig själv :skrämd

ajajaj...

Hel eller halvförsäkrad?

r1666 skrev:
körde rakt frami en svag högerkurva,kan inte förklara varför! det bara hände,körde jättelungt för vi mötte nån kille som blinkade med helljus och tänkte att polisen kanske står längre fram o skjuter.kanske var det som störde min fokusering i körningen :confused: mycket märkligt.skiter totalt i ömmande kropp,min drömmhoj är ju kraschad.börjar bli riktigt förbannad på mig själv :skrämd
Fan va skumt :confused: *twiligt zone musik*

Du kommer snart igen!

snobben skrev:
gör ont att läsa detta! :(
hoppas du får ut på försäkringen....för du har väl helföräkrat?
krya på dig och lycka till me hojen

helförsäkring,så jag får väl den i nyskick igen hoppas jag :)

Som tidigare talare: Det är bara pengar. Skönt att du klarade dej utan större blesyrer. Inte kul att vurpa.

japp bara pengar :) ska ju ha barn i okt så det är väl en jävla tur att det gick som det gick.kan ju glömma att beställa slipon och sånt till hojen på ett tag.den är ju fortf ny....bara lite fulare :rolleyes: motor är ju ok iaf men det andra lär väl kosta.känns iaf bättre nu än vad det gjorde 30min efter krashen och när jag skrev tråden.polaren sm var med sa att cit......
ALLA SKA KLOTA NÅN GÅNG,väldigt skönt att höra :crash

tack till alla!! för snälla ord,,,,ska fira att jag lever med lite party och utgång. :öl :öl :öl :öl

Alla säger: det kunde varit värre
Jag säger: det kunde varit BÄTTRE... ;)

Jag krashade den andra dagen jag hade min hoj. Egentligen det bästa som kunde hända, nu har jag återfått respekten för farten och fegar mycket mer nu än innan jag klotade.

r1666 skrev:
Epilepsi? Kolla upp.
Tur att du klarade dig nästan helt oskadd. :tummenupp

Edit: Och grattis till ditt blivande faderskap! :rock

skönt att höra att du klarade dig bra, det finns såna som har haft riktig otur trots låga farter....

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back