klOtat åt helvete men gjad att jag lever.

Fan va trist. Lider verkligen med dig och resterna av din hoj. Men som så många har skrivit ovanför: MCn är bara metall och plast och några liter petroleumprodukter. Självrisken svider säkert mer än skrubbsår men svider inget med tanke på att du är relativt oskadd.

Grattis till den väntade tillökningen, nu har du ett incitament till att komma hem helskinnad efter varje framtida hojtur.

Och till alla andra, använd fullständigt skydsställ och hjälm. En polares kusin dog för en vecka sedan efter att vurpat i extremt låg fart utan rätt skydd (skulle bara göra en testkörning).

gladh

Grattis till den väntade tillökningen, nu har du ett incitament till att komma hem helskinnad efter varje framtida hojtur.

Och till alla andra, använd fullständigt skydsställ och hjälm. En polares kusin dog för en vecka sedan efter att vurpat i extremt låg fart utan rätt skydd (skulle bara göra en testkörning).

gladh [/B][/QUOTE]

tack :)

ja det är när man inte tror nåt ska hända som det händer.alla har inte sån tur som en annan hade.

KÖR ALLID MED FULLT STÄLL

Hornet skrev:
vet presis hur det käns jag gick av i onsdags fick en spruken mjälte och några reben gick av ont i rygg och nacke men man får vara glad att man kan gå :( :( kom hem från sjukhuset i går kväll :(

SKÖNAT ATT du klarade dig. :tummenupp :tummenupp
värre med hojen antar jag :( men som sagt viktigare med hälsan.

r1666 skrev:
SKÖNAT ATT du klarade dig. :tummenupp :tummenupp
värre med hojen antar jag :( men som sagt viktigare med hälsan.
Tack.Men hojen ja vad fan man får se det från den ljusa sidan det kanske blir en helt ny och fin :D (nu var jag elak mot den gammla förlåt Hondan :( )

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back