KermitSwe
Ny medlem
Skulle vara dukrig familjefar och ta med familjen ut på en tur med den nyinköpta kanadensaren
Packa fika, grill, kanadensare, paddlar, sittdynor, mm mm, åkte in till slutdestination och parkerade bil nr 2 (för att komma hem efter den mysiga färden)
Allt planerat och fixat korv inhandlat kanadensare på taket och in med hund familj och hela rasket och iväg, bara glada miner
Väl framme lastas allt ut ur bilen släpas ner till ån lastas och flytvästar på.
Ok i med barn nr1 allt ok
i mad barn nr 2 allt ok
I med tanten allt ok
I med Hunden (Rottis 50 kg) Allt ok
Och sist men inte minst i med mig själv....
Nu börjar det roliga... inte . Hunden reser sig alla skriker allt börjar "vobbla" och Plask, Klotar skiten runt.
Simma in till kanten dyblöta skrikande halvt panikslagna kravlar vi oss upp och räddar det som flyter
Nu kommer det pinsamma 5 min tidigare står man och lastar av för avfärd
och nu lastar man lite skamsen på allt igen med svansen mellan bena och smyger hem.
Lärdom : ta ej med stor hund när ni ska paddla kanadensare.
Packa fika, grill, kanadensare, paddlar, sittdynor, mm mm, åkte in till slutdestination och parkerade bil nr 2 (för att komma hem efter den mysiga färden)
Allt planerat och fixat korv inhandlat kanadensare på taket och in med hund familj och hela rasket och iväg, bara glada miner
Väl framme lastas allt ut ur bilen släpas ner till ån lastas och flytvästar på.
Ok i med barn nr1 allt ok
i mad barn nr 2 allt ok
I med tanten allt ok
I med Hunden (Rottis 50 kg) Allt ok
Och sist men inte minst i med mig själv....
Nu börjar det roliga... inte . Hunden reser sig alla skriker allt börjar "vobbla" och Plask, Klotar skiten runt.
Simma in till kanten dyblöta skrikande halvt panikslagna kravlar vi oss upp och räddar det som flyter
Nu kommer det pinsamma 5 min tidigare står man och lastar av för avfärd
Lärdom : ta ej med stor hund när ni ska paddla kanadensare.

ska med ...

= 
och reflekterar till "alla" hojar vi blev på kvällens tur
Visst ja R1monstret hade skjuts. polarn med (namnger ej folk här