Klota med Kanadensaren :1pajas

KermitSwe

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
cbr1000rr -05 "grodan II" (Grodan I e död:-()
Skulle vara dukrig familjefar och ta med familjen ut på en tur med den nyinköpta kanadensaren:tummenupp
Packa fika, grill, kanadensare, paddlar, sittdynor, mm mm, åkte in till slutdestination och parkerade bil nr 2 (för att komma hem efter den mysiga färden):kär
Allt planerat och fixat korv inhandlat kanadensare på taket och in med hund familj och hela rasket och iväg, bara glada miner:D
Väl framme lastas allt ut ur bilen släpas ner till ån lastas och flytvästar på.
Ok i med barn nr1 allt ok:tummenupp
i mad barn nr 2 allt ok:tummenupp
I med tanten allt ok:tummenupp
I med Hunden (Rottis 50 kg) Allt ok:tummenupp
Och sist men inte minst i med mig själv.... :D

Nu börjar det roliga... inte . Hunden reser sig alla skriker allt börjar "vobbla" och Plask, Klotar skiten runt. :huvet
Simma in till kanten dyblöta skrikande halvt panikslagna kravlar vi oss upp och räddar det som flyter :D
Nu kommer det pinsamma 5 min tidigare står man och lastar av för avfärd :tummenupp och nu lastar man lite skamsen på allt igen med svansen mellan bena och smyger hem.

Lärdom : ta ej med stor hund när ni ska paddla kanadensare.:huvet

Roligt! :D

Tack för att du delar med dig!

En papillon välter ingen båt ;)

/Anneli

Hahaha...

En billig digitalkamera.....ett par tusen.
Ett minneskort...några hundra.
Bensin till ett skogsbryn där kanoter går ut i ån.....ett par tior

Stå vid skogsbrynet med en kamera när kermits rottis bestämmer sig för att välta kanadensaren med hela familjen i.........OSLAGBART!!!!!!:D :D

Har räknat lite på det häringa.... ngn som vet om en bra/stabil kanadensare som är byggd för ca 295 kilos last? :crash

(hmm undrar hur många man får med på hojen?):3freak

KermitSwe skrev:
2445411 Har räknat lite på det häringa.... ngn som vet om en bra/stabil kanadensare som är byggd för ca 295 kilos last? :crash

(hmm undrar hur många man får med på hojen?):3freak

Tips1: Skaffa en kanadensare med ett centerbord :D
Tips2: Låt Rottweilern vara hemma och nosa på tikarna.
Tips3: Sälj skiten och köp ett kanotspel på x-box.

Tips4: Kör själv på hojen "for the love of God".

RawLion skrev:
2445431 Tips1: Skaffa en kanadensare med ett centerbord :D
Tips2: Låt Rottweilern vara hemma och nosa på tikarna.
Tips3: Sälj skiten och köp ett kanotspel på x-box.

Tips4: Kör själv på hojen "for the love of God".

Hmm ja, undrar om det finns ngt kul kanadensarklotarspel till xbox?
.........Undrar hur långt man kan hoppa med en cbr????:D

KermitSwe skrev:
2454272 Hmm ja, undrar om det finns ngt kul kanadensarklotarspel till xbox?
.........Undrar hur långt man kan hoppa med en cbr????:D

Hahaha!! Men du fick ju en anledning att köpa en ny mobil iaf! :pannkyss
Skaffa en större båt, så du kan ta med hojen också...

OT:

Hoppas det blir mkt folk på fre-kväll... Vore kul om tröjorna kommit tills dess. :yoparty

R1Monstret skrev:
2458910 Hahaha!! Men du fick ju en anledning att köpa en ny mobil iaf! :pannkyss
Skaffa en större båt, så du kan ta med hojen också...

OT:

Hoppas det blir mkt folk på fre-kväll... Vore kul om tröjorna kommit tills dess. :yoparty

Hoppas verkligen tröjorna kommer. Vroe ju SKITFRÄNt :D

JAg Pm:ar Rawlion hoppas han hinner bli frisk.:såjaponken
Får se om :tuttar ska med ...:D

KermitSwe skrev:
2459402 Hoppas verkligen tröjorna kommer. Vroe ju SKITFRÄNt :D

JAg Pm:ar Rawlion hoppas han hinner bli frisk.:såjaponken
Får se om :tuttar ska med ...:D

Han får väl sluta hångla med alla radioaktiva stavar på KSU, så kanske han blir frisk snabbare! :ajjabajja

Jag hoppas jag slipper skjutsa i vilket fall som helst. Måste kolla om det går att göra ngt åt fjädringen.. Som det är nu törs man ju inte gasa alls med skjuts på.. :hojraket

R1Monstret skrev:
2459449 Han får väl sluta hångla med alla radioaktiva stavar på KSU, så kanske han blir frisk snabbare! :ajjabajja

Jag hoppas jag slipper skjutsa i vilket fall som helst. Måste kolla om det går att göra ngt åt fjädringen.. Som det är nu törs man ju inte gasa alls med skjuts på.. :hojraket

Jo, fredagskvällen är här och lite sent hittar jag tråden.
Att ni aldrig lär er att fre-lör kvällar är till för sprit och lör-sön eftermiddagar är till för hoj :D

De var lite tråkigt, med tanke på vädret, att vara däckad on-to men som gamle Meduza sa: "Mera kärnkraft; Gammastrålningen är skön" :)

Varför ska du skjutsa Monstret? Har ER1:an gett upp eller är tanten på lyset :D
Ha´t så kul i "hungary" imorgon :yoparty + :öl = :jisses

:D
RawLion skrev:
2462660 Jo, fredagskvällen är här och lite sent hittar jag tråden.
Att ni aldrig lär er att fre-lör kvällar är till för sprit och lör-sön eftermiddagar är till för hoj

Sådär ja, nu har man fått i sig lite efter att smiskat kvarsebo :hojraket
Sitter och drar några öl (o lite vin):dricka och reflekterar till "alla" hojar vi blev på kvällens tur :D Få se nu hmmm måste räkna Jag och R1Monstret....... bra uppslutning:banana Visst ja R1monstret hade skjuts. polarn med (namnger ej folk här:D )
*Hur som helst kul var det :yoparty Fick väl till en o annan schysst Whellie ....... måste lära mig och klippa in 2:an också(rookie).
Triumpkillen kanske ville ut och åka imorrn om han vart frisk (mycket klent folk här:rolleyes: )
Vi får väl hoppas att det är ngn nykter imoorn:hej

KermitSwe skrev:
2462949 :D
RawLion skrev:
Att ni aldrig lär er att fre-lör kvällar är till för sprit och lör-sön eftermiddagar är till för hoj

Sådär ja, nu har man fått i sig lite efter att smiskat kvarsebo :hojraket
Sitter och drar några öl (o lite vin):dricka och reflekterar till "alla" hojar vi blev på kvällens tur :D Få se nu hmmm måste räkna Jag och R1Monstret....... bra uppslutning:banana Visst ja R1monstret hade skjuts. polarn med (namnger ej folk här:D )
*Hur som helst kul var det :yoparty Fick väl till en o annan schysst Whellie ....... måste lära mig och klippa in 2:an också(rookie).
Triumpkillen kanske ville ut och åka imorrn om han vart frisk (mycket klent folk här:rolleyes: )
Vi får väl hoppas att det är ngn nykter imoorn:hej

Har snackat med gixxer-1000-mannen; jag och han överväger en tur imorgon (vi pratar om tillnyktring) eftermiddag.
Så runt 14-hundra så är åtminstånde en av oss klädd i läder till din eventuella förtjusning även om ingen böjer sig ner för att ta upp snusdosan :tungan

RawLion skrev:
Att ni aldrig lär er att fre-lör kvällar är till för sprit och lör-sön eftermiddagar är till för hoj :D

De var lite tråkigt, med tanke på vädret, att vara däckad on-to men som gamle Meduza sa: "Mera kärnkraft; Gammastrålningen är skön" :)

Varför ska du skjutsa Monstret? Har ER1:an gett upp eller är tanten på lyset :D
Ha´t så kul i "hungary" imorgon :yoparty + :öl = :jisses

Jag var som vanligt snäll o skjutsade för att polarn vill åka lite hoj.. Som vanligt inser jag att min hoj VERKLIGEN inte är lämpad för skjuts.. Fjädringen är alldels för mjuk för det..

Nej, hennes ER6:a går som tåget.. Men hon hade stuckit iväg till sthlm för att parta lite med polare, så jag och Kermit o polarn hade vägarna för oss själva..

Börjar bli varmt i vattnet igen :D

Snart dags att sjösätta:huvet Muahahaha

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!