Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr R skrev:statuspryl![]()
Mannens enda smycke...
Om inte annat blir man fattig för man försöker hävda sig med en bling-bling klocka...Markus skrev:Folk som babblar om "är det verkligen skillnad..." och "min klocka kostade bara..." visar att de är sanna misunsamma avundsjuka helyllesvenskar. Är man ful och fattig så har man klocka därefter och vice versa.
morlock skrev:Om inte annat blir man fattig för man försöker hävda sig med en bling-bling klocka...![]()
Ju billigare klocka, fordon, bostad desto tryggare i sin tillvaro och bättre självförtroende har man eller?Markus skrev:Bling-bling? Nej, det är osmakligt. Och naturligtvis spelar man i den liga man hör hemma, och vissa hör hemma i Casio á 399:- ligan medans andra hör hemma någon annanstans. Konstigare än så är det inte och det är lika applicerbart på kläder som klockor som bostad och fordon mm.![]()
morlock skrev:Ju billigare klocka, fordon, bostad desto tryggare i sin tillvaro och bättre självförtroende har man eller?
Prioriteringar.Markus skrev:Så kan det säkert vara men det som är garanterat är att om man lever efter den devisen så har man tråkigt livet ut. Trivs man med en enkel klocka så är det okej, samtidigt som det borde vara okej att trivas i en mindre enkel klocka.
morlock skrev:Prioriteringar.
En som lägger sina pengar på dyra ego-prylar behöver inte ha roligare i livet än någon som lägger sina pengar åt andra håll.
morlock skrev:Prioriteringar.
En som lägger sina pengar på dyra ego-prylar behöver inte ha roligare i livet än någon som lägger sina pengar åt andra håll.
MikkE skrev:Min klocka kostade 1700 kr, en Festina. Funkar hur bra som helst.
Hur stor är skillnaden mellan en klocka för 2000kr och 25000kr. Är det verkligen värt det?
Jag vet ingen bra klocksida.
Markus skrev:Trivs man med en enkel klocka så är det okej, samtidigt som det borde vara okej att trivas i en mindre enkel klocka.
Markus skrev:Och naturligtvis spelar man i den liga man hör hemma, och vissa hör hemma i Casio á 399:- ligan medans andra hör hemma någon annanstans.
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |