Klockan 00:00 smäller det!!!!!

DumDum skrev:
Hehe. Första posten i forumet är av en kille med bläjd. Var det inte ett förum för yamaha? :)
hahaha det e han Mr Cap som fixat med forumet då han e mer haj än mig på forum, jag har bara hjälpt till med utseende o loggor.....:)

dessutom så kan vi ju slänga ut han nu när han e klar:)

DreeTman skrev:
Oki... tråkigt, men kan tänka mig att det finns en del annat att tänka på med. :3freak
hittade ingen som kunde gör det jobb jag behövde få gjort.....får kolla med USA vid ett senare tillfälle:)

vad säger ni om DTR???? Ser ut som en offroadare, men det e ju ett R....vad säger ni, in eller ut?

Funkar inte att registrera mig som medlem.

Får upp följande felmeddelande:Registreringskoden matchade inte den som visades. En ny har genererats. Försök igen

Har försökt ungefär 1000ggr :huvet .

Ravetrancer skrev:
vad säger ni om DTR???? Ser ut som en offroadare, men det e ju ett R....vad säger ni, in eller ut?
nja,tveksamt va,kanske kommer en massa folk med sonyR600 å vill va me då åzå :D alla kommer ju vilja va med i detta forum :yoparty

RoDe skrev:

Får upp följande felmeddelande:Registreringskoden matchade inte den som visades. En ny har genererats. Försök igen

hmmm, berätta vad du gör, du fyller i nick o lösenord o alla andra uppgifter va????

Ravetrancer skrev:
hmmm, berätta vad du gör, du fyller i nick o lösenord o alla andra uppgifter va????

Jadå. Allt korrekt ifyllt.

Edit: Nu gick det att registrera sig efter ett antal försök :tummenupp .

Nice sida :yoparty .

RoDe skrev:

du står som reggad förresten

Pajade du pumpen på Hydro? Jävla terrorist Rejvis vart skall jag nu tanka bor ju precis ovanför....... :7peta

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka