Klocka på hojjen?

Tur man kör 600 från ett vettigare märke, då får man både klocka o tankmätare på köpet, ja saknar en växelvisare men de får gå bra ändå...

Ja jag vet, folk skriker GoldWing å Touring fasoner, men jag skulle iaf vilja ha en klocka så man har nån aning om man är sent ute eller i tid när man pendlar till jobbet, någon som har något bra tips på klocka för eftermontering, å då vill ja inte ha något Gökur ;)
du ska kuna "hålla inne" ena knapen för att få in klocka... och sen blippa med den andra för att ställa tiden, så var det iaf på en som jag testade.

:tummenupp

själv vill jag inte ha klocka när man e ute å kör... bara för att man ska köra "så länge man känner för" - brukar stänga av luren, å kopla bort allt annat som påverkar själva körningen. däremot så brukar -där- finnas ett stoppur.

Last edited:
Har också en 02a. I manualen står det att man ska trycka ner reset & select samtidigt, men det funkar fan inte...
På bilden som visas står det clock mellan knapparna, men inte på cykeln.
-Skumt!!

Du nu fixade det sig he he , jag vet inte vad jag gjorde anorlunda nu men sätt på täningen och tryck ner Select knappen i några sekunder så visas klockan. ;)

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back