Klippte av gipset och gjorde en liten film...

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
[YOUTUBE-ID]sqqMeC8eMUw[/YOUTUBE-ID]

Jag lyckas dock inte få klippningen att se så seriös ut. Står still på inspirationssidan.

Vete fan om det inte är dags att köpa motardfälgar.

Klippte av mitt gips för några månader sen på vänster och var lika tuff som dig, men upptäckte snart att det var enklare att köra med gips än utan. Brutna mellandhandsben, båtben och koppling är en dålig kombination:D (funkar bra med gips men utan så är det en pina den första månaden)

Gött att se att hojen kallar så starkt:):yoparty

Skulle ha fortsatt med Accept-låten vid 1:27.

Snyggt filmat! Man blir sugen på gatåka. :)

Tack!

Fy fan vad härlig känsla:yoparty:yoparty

Bättre än att ligga, typ.

Klippte av mitt gips för några månader sen på vänster och var lika tuff som dig, men upptäckte snart att det var enklare att köra med gips än utan. Brutna mellandhandsben, båtben och koppling är en dålig kombination:D (funkar bra med gips men utan så är det en pina den första månaden)

Gött att se att hojen kallar så starkt:):yoparty

Det var bara 1 vecka kvar och sen var det bara 3 sprickor. Har inte haft överdrivet ont heller, mest när jag vridit den. Typ öppna dörrar och sånt. Nu har jag i stort sett inte ont alls.

Måste vart skönt å bli av med gipset :D
Brukar vara olidligt att vänta på att få ta av de.

Jag jobbade ändå i två veckor så det gjorde inte jätte mycket. Nu har jag dock några dagar ledigt och då måste man passa på.

Skulle ha fortsatt med Accept-låten vid 1:27.

Snyggt filmat! Man blir sugen på gatåka. :)

Efter att ha kört både bana och gata så är jag inte längre övertygad om att man kan jämföra åkningen. Det är två helt olika typer av körning.

Köp en gathoj!

Kallt och veta hur ont de skulle göra direkt efter... En annan trodde ju att de inte va några bekymmer att köra när jag klättrade i skinnet efter nyckelbensbrottet, men satan va ont de gjorde första gången... Hade jag filmat den rundan hade den kunnat säljas som sömnmedel :D

Bra klippt men onödigt med moppefuckokörningen med omkörningar på fel sida och annat moraltjafs.

Kallt och veta hur ont de skulle göra direkt efter... En annan trodde ju att de inte va några bekymmer att köra när jag klättrade i skinnet efter nyckelbensbrottet, men satan va ont de gjorde första gången... Hade jag filmat den rundan hade den kunnat säljas som sömnmedel :D

Ja man måste ju utgå från att man inte ramlar. Sen så testa jag köra med gipset för att se hur ont det gjorde. Dock var det i stort sett omöjligt att köra. Fick sitta och rulla gasen i handen. Blev ganska ryckigt. Annars hade det en wheelie med gips också.

Bra klippt men onödigt med moppefuckokörningen med omkörningar på fel sida och annat moraltjafs.

Jo jag vet. Kör för det mesta lugnt men kidsen vill ju bara se vansinneskörning. SH-pöbeln made me do it!

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026