Klippte av gipset och gjorde en liten film...

Hoppas någon ger dig en musiksmak, men annars var det bra film :mute

Fett som fan!
Jag gillade början stenhårt och jycken som undrade vafan husse höll på med :yoparty

Tyvärr är det ju inte så gangsta med liten vallhund.

riktigt grym film!

Tack!

Har inte vi tidigare konstaterat att vi är varandras motsats i kulturväg?

Är det hårdrock som gäller? Det och kattavel.

Grymt!! Kul o se folk som e säkra på slangen!
O vi alla skiljer oss. Skulle aldrig våga sätta mig på en hoj utan skinnställ. :näsblod

Vilket givande inlägg :rolleyes:
Gillar man inte musiken är det väll bara o stänga av ljudet o sätta på sin egen musik? :va
Lr ALLA kanske ska ha samma musik smak som dig? :huvet

Last edited:
Ju mindre "cool" hund desto coolare husse/matte :yoparty

Sant. Ska säga det till farsgubben.

Grymt!! Kul o se folk som e säkra på slangen!
O vi alla skiljer oss. Skulle aldrig våga sätta mig på en hoj utan skinställ

Det handlar bara om självförtroende och att välja bort att tänka på konsekvenser. Djupa skräpmärken ger ju schyssta ärr...

ni ger ju varandra komplimanger till höger o vänster, så jag börjar misstänka att det är en dejtingtråd det hära...

En liten varning till alla snälla barn. Jag har nu lyckats bryta lite ben igen. Denna gång i stortån, men det blev tyvärr inget gips. Men nu börjar jag ledsna på att kroppen går sönder. Jag ramlar inte mer eller hårdare så det måste vara kroppen som blivit spröd. Så tipsen är nog, bli inte äldre!

Last edited:
En liten varning till alla snälla barn. Jag har nu lyckats bryta lite ben igen. Denna gång i stortån, men det blev tyvärr inget gips. Men nu börjar jag ledsna på att kroppen går sönder. Jag ramlar inte mer eller hårdare så det måste vara kroppen som blivit spröd. Så tipsen är nog, bli inte äldre!

Ok. Vilken ålder är bra o stanna på? Snart 23 nu och tänkte stanna runt 25-26? Beror ju på hur allvarliga skador man kan dra på sig vid åldrandet tills dess dock, är det för jobbiga skador stannar jag fan på 23. Eller? :confused:

Ja du börjar bli gammal o gaggig Jonte :tungan har du inga sköna RR-klipp?

Jaja! hosta upp en ny rulle när du klipper gipset på tån! ;)

Blev ju inget gips... Men du kan få se film på när den går av.

Tack!

Ok. Vilken ålder är bra o stanna på? Snart 23 nu och tänkte stanna runt 25-26? Beror ju på hur allvarliga skador man kan dra på sig vid åldrandet tills dess dock, är det för jobbiga skador stannar jag fan på 23. Eller? :confused:

Jag har ju typ aldrig skadat mig förens jag blev 28 så jag tror det är safe tills dess. Smällde som fan förr hösten och borde fan gått av på mitten men klara mig fin fint. Inte ens en dag sjukskriven. Så jag säger, stanna på 27. Då kan man gnälla på alla kids och alla över 30. Och väljer man att dö blir man en av "the big 5" eller vad de nu kallas.

Ja du börjar bli gammal o gaggig Jonte :tungan har du inga sköna RR-klipp?

Nja finns något men inget bra tyvärr. Sen hann jag tyvärr inte filma någon bombrepa med Aprilian, får bli nästa år.

Jag stannade upp vid 21 i år, ska bli spännande att se vad det blir nästa år :confused:

21 är ju töntigt ungt. Minst 25 ska man vara.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026