Klippa sig!

Jag kan rekommendera Salong G som ligger vid Falkenbergsg. 3
412 85 GÖTEBORG. Ligger sida i sida med Willys butik.
Bra service, trevliga damer och dom är duktiga på att göra det mesta med håret :)

jag kan klippa dej haha som sagt kolla med blomman så klart

Tja.

Har du tid idag? Runt 16:30 eller senare?
EDIT: Är du bra på lite längre hår? Tunna och toppa?:)
Jag har tid idag kl 18.30 om det passar??

Annars har jag lite tider imorgon på dagen med om det funkar?

Ring gärna och boka, för jag kollar inte datorn om jag står med kunder, men ringer det så svarar jag även om jag har en kund :) Så får ni svar direkt :)

mvh Stephanie
0735-42 97 88

Jag har tid idag kl 18.30 om det passar??

Annars har jag lite tider imorgon på dagen med om det funkar?

Ring gärna och boka, för jag kollar inte datorn om jag står med kunder, men ringer det så svarar jag även om jag har en kund :) Så får ni svar direkt :)

mvh Stephanie
0735-42 97 88

TJa.

OK, jag testar ev att ringa imorrn för en tid imorrn runt 17 om du har det då...

Men du är bra på lite längre hår än gammal hederlig snagg?:)

Ja, eru bra på lite längre hår??

Ja vill ha lite Kurt Cobain aktigt men vågar knappt gå till frisörer längre :näsblod

TJa.

OK, jag testar ev att ringa imorrn för en tid imorrn runt 17 om du har det då...

Men du är bra på lite längre hår än gammal hederlig snagg?:)
Klart jag är :) Kan man bara klippa en frisyr så ska man inte vara frisör ;)

Du är så välkommen så :)

Ja, eru bra på lite längre hår??

Ja vill ha lite Kurt Cobain aktigt men vågar knappt gå till frisörer längre :näsblod
Som sagt, klart jag klipper långt hår mer :)

Vi frisörer är rätt snälla och trevliga, men det är nog rätt många som inte lyssnar på vad kunden vill och inte vill :) Känner man inte tilliten redan innan klippningen, så ska man gå där ifrån... Den kommer förmodligen inte att dyka upp efter klippningen heller.

Du är jätte välkommen att komma hit och snacka lite om du vill, och vill du inte klippa dig så är det helt ok, men kom hit så kan vi titta på det och se vad du vill ha, och vad som går att göra :)

Last edited:
Ja jag e i Uppsala nu men jag ska ringa dig senare i dag eller i morgon o boka tid hos dig på fredag om du har tid!? Nu måste tesarna BORT!!! Nu har jag hört så mycket gott om dig, så jag får väl bli lycklig jag med =)

M-klipp finns annars. Vasastan, vid 16-bussens hpl! 90:- brooooooorssaan om man får utrycka sig fint. Jag klippte mig ofta där när jag hade hår. Nu rakar jag av skiten, pallar inte me daxvax o skit. Iaf du sätter dig i stolen, han kommer smeka ditt hår proffsigt och säga: Hur du vill ha? Du kommer nu att få visa hur du vill ha det...........men tro fan inte att resultatet kommer matcha förhoppningarna. Finns bara kort på sidorna o lite längre där uppe. Eller allting kort. Och så hockeyfrilla såklart. Riktigt sköna snubbar som jobbar där! 10 av 10 möjliga. Så gå dit, men kom ihåg...3 modeller....

Blomman är grym på att klippa :) Blir hos henne nästa gång också.

Om man har försökt klippa sig själv skall man inte gå till blomman hon skäller på en då :gnissla

Men hon är jävligt bra på att rätta till frillan efter jag själv hade varit där å försökt:krama

Då har man vart och klippt sig! Mer än nöjd. Blomman: Du kan räkna med fler besök =)

Trevlig som få, snabb, klipper bra osv osv... Rekommenderas! :tummenupp

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back