Klippa sig!

Torak

Medlem
Gick med
1 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
Kawasaki Zx7r turbobygge/ Yamaha wr 450f
Tjena, är ny inflyttad till götet, eller jag närmare bestämmt mölndal. Så undrar helt enkelt om ni kan tipsa om någon bra frisör som inte finns allt för långt borta.

Då man nu börjar blir rejält långhårig:yoparty
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Blomman klipper allt som har ett hjärtljud :gnissla


Här har du lite info.

Hela Juni och Augusti har vi på Monroe´ special erbjudande på klipp och slingor.

Klipp och Slingor 850 kr
Klipp 290 kr

Hjärtligt välkomna!
Beställningar kan göras på 0735-42 97 88
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Under mölndals bro finns en frisersalong som är rätt billig. Jobbar en fransman där som kör hoj, så med honom har du något att snacka om:yoparty
Fast han kan vara lite svår att förstå ibland:gnissla
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Blomman klipper allt som har ett hjärtljud :gnissla


Här har du lite info.

Hela Juni och Augusti har vi på Monroe´ special erbjudande på klipp och slingor.

Klipp och Slingor 850 kr
Klipp 290 kr

Hjärtligt välkomna!
Beställningar kan göras på 0735-42 97 88

har inte blomman kvar sitt Sh pris :va
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Under mölndals bro finns en frisersalong som är rätt billig. Jobbar en fransman där som kör hoj, så med honom har du något att snacka om:yoparty
Fast han kan vara lite svår att förstå ibland:gnissla
För mig går ju iiiiinte att snacka med :rolleyes:

har inte blomman kvar sitt Sh pris :va
Klart jag har, SH har alltid stående pris på 240 kr. :) men nu har vi special pris även för andra fram tills 15e augusti :)
 
Last edited:

Mi-Ni

Ny medlem
Gick med
8 May 2005
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 600F
Min Jojoman har klippt sig hos Miss Orchidee och det blev jättebra!
Kan varmt rekommendera henne! :tummenupp


Dessutom kan hon mer om hojar än vad vissa killar kan :fakta
 

Torak

Medlem
Gick med
1 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
Kawasaki Zx7r turbobygge/ Yamaha wr 450f
just det ja, hade nästan glömmt bort att du jobbade som frisör blomman. men när har du tid då?
 

gaylord

Ny medlem
Gick med
20 May 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Honda cbr1000rr 06
Klart jag har, SH har alltid stående pris på 240 kr. :) men nu har vi special pris även för andra fram tills 15e augusti :)[/QUOTE]

men då borde det ju bli ännu billigare för sh pojkar å flicker =) :tummenupp
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
just det ja, hade nästan glömmt bort att du jobbade som frisör blomman. men när har du tid då?
Ah, såg inte att du hade svarat. jag har tider nästan när som, det är antingen bara att kika in, eller om du vill va helt säker så ring innan så jag inte är iväg på nått just då.

Bästa är att ringa mig, du har väl mitt nr sen innan? Annars är det 0735-42 97 88. :)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
men då borde det ju bli ännu billigare för sh pojkar å flicker =) :tummenupp
Eftersom ni redan har ca 31-32 % rabatt så får jag nog stå på mig lite och faktiskt ha det priset som är satt...

ALLA här från Sporthoj.com har 32% rabatt på ordinarie klipp pris och betalar då 240 kr istället för 350 kr som alla andra gör. Jag tycker ändå det är rätt schyst deal av mig att ha det.
För dem det inte passar, så går det bra att klippa sig någon annan stans om ni finner det mer kvalitativt eller prisvärt.

Däremot så får ni ju gärna tipsa vänner och bekanta om att vi har rabatt på klippningar nu, alltså 290 kr istället för 350kr. För alla vanliga ohojiga individer :)
Samt som sagt 850 kr för klipp och sling, så tipsa era brudar om det nu ;)
 

Skipper

Ny medlem
Gick med
12 May 2006
Ort
Kullavik
Hoj
Yamaha Thundercat
Man blir bara så snygg

Det kan man i allafall vara rätt säker på. Ja jag är jävig men har bytt frisörska efter 20 år och är fortfarande lika snygg ...(i håret):tummenupp
Blommas mamma
 
Last edited:

Torak

Medlem
Gick med
1 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
Kawasaki Zx7r turbobygge/ Yamaha wr 450f
Har redan klippt mig faktiskt, blev en "Turk" klipp. blev väll sådär nöjd. men billigt var det:tummenupp

Men nästa gång vet jag vad jag skall vända mig då.
 

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Ort
mölndal
Hoj
fireblade
Har redan klippt mig faktiskt, blev en "Turk" klipp. blev väll sådär nöjd. men billigt var det:tummenupp

Men nästa gång vet jag vad jag skall vända mig då.

Välkommen till det vackra Mölndal.

Du ska gå till Dick vid Krokslättstorg. Han är outstanding när det gäller den klassiska herrfrisyren "kort på sidorna och lite längre där uppe". Han har gjort samma frisyr i 50 år och aldrig haft en missnöjd kund.

Efter klippningen köper du taimat i restaurangen på hörnet och traskar hemåt med ett leende.

Mmm... mysiga Mölndal
 

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
ALDRIG till salong Ravioli..Riviola...Raivolay...ahh nått sånt..ligger längst upp i köpgatan. Jävla otrevlig fjolla som ger dig samma arabfrisyr som han själv har.
Lacka ur på han första och sista gången jag var där..tyken som satan, som att man e skyldig honom pengar:va så var bara tvungen och uttryckte hur jävla kass han e på sitt jobb!
Kände sig helt våldtagen...då man e van vid mjuka kvinnohänder sen man minns livet!

Eftersom ni redan har ca 31-32 % rabatt så får jag nog stå på mig lite och faktiskt ha det priset som är satt...

ALLA här från Sporthoj.com har 32% rabatt på ordinarie klipp pris och betalar då 240 kr istället för 350 kr som alla andra gör. Jag tycker ändå det är rätt schyst deal av mig att ha det.
För dem det inte passar, så går det bra att klippa sig någon annan stans om ni finner det mer kvalitativt eller prisvärt.

Däremot så får ni ju gärna tipsa vänner och bekanta om att vi har rabatt på klippningar nu, alltså 290 kr istället för 350kr. För alla vanliga ohojiga individer :)
Samt som sagt 850 kr för klipp och sling, så tipsa era brudar om det nu ;)



va vo vah..vart ska man söka sig då..om man vill till dej ?
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
ALDRIG till salong Ravioli..Riviola...Raivolay...ahh nått sånt..ligger längst upp i köpgatan. Jävla otrevlig fjolla som ger dig samma arabfrisyr som han själv har.
Lacka ur på han första och sista gången jag var där..tyken som satan, som att man e skyldig honom pengar:va så var bara tvungen och uttryckte hur jävla kass han e på sitt jobb!
Kände sig helt våldtagen...då man e van vid mjuka kvinnohänder sen man minns livet!





va vo vah..vart ska man söka sig då..om man vill till dej ?
Jag finns på Salong Monroe´ på Aschebergsgatan 36, vid landala torg ungefär :)
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top