Klassikern "Torque" på tv nu!

tjooohoo måste ut och prova en massa grejor nu...typ nån drog borde hjälpa till att få rätt på psyket efter den rullen.... varken jag eller min hoj kan nånting utav det dom visade upp i filmen.
Det e SKIIIILZZZ :Bugar:yoparty:Bugar

Nu är den "gamla dåliga scheissen" äntligen över för denna gången = time to take a big leak!!

Meep meep..."Torque" ya later!

Last edited:
Meh det är ju en dokumentärfilm grabbar. Några bikers i us and A som gjort dokumentären.

True story:3freak

Tycker ni är lite negativa nu grabbar. Se det positivt (trots att mina ögon ville ploppa ut o spola ner sig i skithuset), nu kan alla filmer man nånsin ser tills man dör bara va bättre...

Fan, den här filmen får ju hyras på nätet. Verkar ju helt underbart dålig. :)

Det här inlägget har tagits bort av Smagatusk. Anledning: Finner inte ord. Anndreeaas, lladron, freij och *BigRed* lider av nånting...

Meh!! :död

hmm Jag gjorde misstaget för några år sen å köpte den hahah
Den kan inte ha dragit in några stora summor:)

Ber om ursäkt att jag drar upp den här tråden igen. Men här är lite siffror som man funderar lite över...

"The film opened at #5 at the U.S. Box office raking in $9,970,557 USD in its first opening weekend. The movie's theatrical run took in a total of $21,215,059 in the United States and worldwide $46,546,197, having a budget of approximately $40,000,000"

Hur tusan är detta möjligt? Finns det så mkt folk i världen som betalar för att se filmen?:D

Källa:
http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_(film)

Ber om ursäkt att jag drar upp den här tråden igen. Men här är lite siffror som man funderar lite över...

"The film opened at #5 at the U.S. Box office raking in $9,970,557 USD in its first opening weekend. The movie's theatrical run took in a total of $21,215,059 in the United States and worldwide $46,546,197, having a budget of approximately $40,000,000"

Hur tusan är detta möjligt? Finns det så mkt folk i världen som betalar för att se filmen?:D

Källa:
http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_(film)

ja, det är ju bara en hojcentrerad version av fast and furious med flera, och de drar ju in stålar så varför inte?

Det enda filmen duger till är att torquea sig i arselet med.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT