Klassikern "Torque" på tv nu!

gillar när han sitter o vrickar lite random med en skiftnyckeln sen kan konstatera, "den e skit"

"Live to ride" översattes precis till "lev för att glida"....:hojharley :rolleyes:

Som sporthojsägare känner jag mig både kränkt o åsidosatt :gnissla

Alltså, det är ju helt otroliga bikestunts, och inte speciellt mycket CGI heller, inte bra osynlig CGI iaf.. Det är helt otroligt hur vissa kan hantera hojar..

kan inte någon snälla titta om filmen och räkna antalet helt uppenbara fakta och fysiska fel?

Gillar Badboy-skurkens hemma-blonderade skurhinks-mullet-deluxe, den får 5 getingar rakt av, bara så där pUngCkt

YES, en stulen jEttEschnabb Nascar räserbil o en svart arg Hummer oxå som lätt hänger av ett gäng sporthojar, vad annars i USA USA!! :yoparty

Edit: Ååå nu ännu mera crystalmeth i containermopparna där dom stått sedan Forden vart på vift i "Indokina"!! :banana :död

Last edited:
Ujj EN produktplacering till: "Vi bromsar in tufft i garaget med våra chromechoppers precis framför dunken me räjsig Motulolja" :)

Edit: Ååå nej inte sunkscenen med Mountain Dew vs. Pepsi chicksen under bron...:gnissla

SKOTTSÄKERT kåpglas!!! :yoparty
Tur han inte laddat med leca-kulor... då hade det gått sönder dIRekcT!!

Inte sett förut, orkade med ngra minuter.
Men nu tror jag att jag hittat inspirerationskällan till åtskilliga tröjklubbar...

Last edited:
bling bling drev han fick med när hojarna sprängdes. för övrigt, den näst sämsta filmen jag sätt

Meh, var inte det där *Svensken* i sitt Apriliaställ som flash-flame'ade förbi på den där gråa-Y2K-mega-14000-Twinturbo-extra-allt-GTR-moppen heading downtown mach 2 chasing a simple chromesläde?? ELLER nåt...:gnissla

THE END!! :krama

Last edited:
Men alltså, nu tycker jag faktiskt att ni är lite negativa här. Man måste se möjligheter och ha lite fantasi...

...ja, ganska mycket då förstås...:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...