Klarat Teoriprovet :)

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Klarade precis teorin, har bokat uppkörning till den 30:e augusti

Enda som saknas är hoj.., ingen som vill sälja mig en billig cbr 600 eller så? ;)

Mvh // Tommy

Xyron skrev:
Klarade precis teorin, har bokat uppkörning till den 30:e augusti

Enda som saknas är hoj.., ingen som vill sälja mig en billig cbr 600 eller så? ;)

Mvh // Tommy

Om du skall ha den till uppkörning, kan du inte ta A-kort. Då är CBR 600 för liten..

Grattis!!!

Jag har också klarat min teori. I juni.
Va jätte glad för jag tycker teorin är den tråkigaste biten.

/M

grattis och lycka till sen..!

jag klarade teorin i april, vilket jag nu nästan ångrar att jag inte väntade med lite för det gör att jag msåte hinna med att fixa lappen denna säsong eller DIREKT när nästa börjar. lite stressigt.

Kom precis hem från min uppkörning och det gick :tummenupp
Så jävla skönt ! Har fått hojen (KTM 660 05:a) så nu är det bara ut å brumma som bara den :yoparty

Cobretti skrev:
Kom precis hem från min uppkörning och det gick :tummenupp
Så jävla skönt ! Har fått hojen (KTM 660 05:a) så nu är det bara ut å brumma som bara den :yoparty

Oj oj!
Kan tänka mig att du har en bra dag framför dig!

Grattis!!! :yoparty

GRATTIS!

Jag vet hur det känns, jag har bara haft mitt kort i en månad och det är det bästa som har hänt sedan färdigskivat bröd! Se bara till att fixa det i år bara!

Lycka till!

daemon skrev:
Om du skall ha den till uppkörning, kan du inte ta A-kort. Då är CBR 600 för liten..

Ska köra på körskola för jag vill inte köpa en hoj och klota p.g.a att jag inte kört så mkt (inte kan köra). Ex. bromstest,krypkörning osv..

Sen är jag bara 18 år så jag kommer ta A "Begränsad" (25kW eller kraft-viktförhållande på 0,16kw/kg)

RocketQueen skrev:
Grattis!!!

Jag har också klarat min teori. I juni.
Va jätte glad för jag tycker teorin är den tråkigaste biten.

/M

Håller med, iofs pluggade jag teorin på 2 dagar men det är tråkiga dagar.
Det är nu det riktigt roliga börjar, äntligen får man köra lite hoj (första lektionen tis nästa vecka) Längtar redan till körlektionerna! :banana

Clara skrev:
grattis och lycka till sen..!

jag klarade teorin i april, vilket jag nu nästan ångrar att jag inte väntade med lite för det gör att jag msåte hinna med att fixa lappen denna säsong eller DIREKT när nästa börjar. lite stressigt.

Japp det blir lite stressigt, pluggade teorin på 2 dagar och måste lära mig köra på 2 veckor.. Men man får hoppas att det går vägen.

Satte teorin för 2 veckor sen....med minsta MÖJLIGA marginal.. Men DOCk godkänt... :hihi :hihi
Har ingen tid än till uppkörning, men tror att med min vanliga tur så har jag kortet först nästa år...

JKay skrev:
Satte teorin för 2 veckor sen....med minsta MÖJLIGA marginal.. Men DOCk godkänt... :hihi :hihi
Har ingen tid än till uppkörning, men tror att med min vanliga tur så har jag kortet först nästa år...

Spelar väll ingen roll med hur stor marginal man tar kortet, så länge man tar det så :tummenupp

:banana :banana :banana

JKay skrev:
Satte också teorin för lite mindre än två veckor sedan, men bokade uppkörning ett par timmar efter uppskrivningen, och fick körtid imorrn! Man ska vara snabb på luren för att få uppkörningstid.

sismo skrev:
Satte också teorin för lite mindre än två veckor sedan, men bokade uppkörning ett par timmar efter uppskrivningen, och fick körtid imorrn! Man ska vara snabb på luren för att få uppkörningstid.

Jo, sant men jag tar det via körskolan så det blir dom som får bestämma när...
Tror då inte att jag behöver speciellt många lektioner. Har fått BRA betyg på min körning, både av sånna som jobbar som körlärare och sånna som har kört ett tag.

Är inte orolig. MEN det är ju tiden för uppkörning ändå som hägrar, hur man än vrider och vänder på det.

Xyron skrev:
Ska köra på körskola för jag vill inte köpa en hoj och klota p.g.a att jag inte kört så mkt (inte kan köra). Ex. bromstest,krypkörning osv..

Sen är jag bara 18 år så jag kommer ta A "Begränsad" (25kW eller kraft-viktförhållande på 0,16kw/kg)

Helt rätt tänkt! :tummenupp

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...