Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Xyron skrev:Klarade precis teorin, har bokat uppkörning till den 30:e augusti
Enda som saknas är hoj.., ingen som vill sälja mig en billig cbr 600 eller så?
Mvh // Tommy
Cobretti skrev:Kom precis hem från min uppkörning och det gick![]()
Så jävla skönt ! Har fått hojen (KTM 660 05:a) så nu är det bara ut å brumma som bara den![]()

daemon skrev:Om du skall ha den till uppkörning, kan du inte ta A-kort. Då är CBR 600 för liten..
RocketQueen skrev:Grattis!!!
Jag har också klarat min teori. I juni.
Va jätte glad för jag tycker teorin är den tråkigaste biten.
/M

Clara skrev:grattis och lycka till sen..!
jag klarade teorin i april, vilket jag nu nästan ångrar att jag inte väntade med lite för det gör att jag msåte hinna med att fixa lappen denna säsong eller DIREKT när nästa börjar. lite stressigt.
JKay skrev:Satte teorin för 2 veckor sen....med minsta MÖJLIGA marginal.. Men DOCk godkänt...![]()
![]()
Har ingen tid än till uppkörning, men tror att med min vanliga tur så har jag kortet först nästa år...

Satte också teorin för lite mindre än två veckor sedan, men bokade uppkörning ett par timmar efter uppskrivningen, och fick körtid imorrn! Man ska vara snabb på luren för att få uppkörningstid.JKay skrev:Satte teorin för 2 veckor sen....med minsta MÖJLIGA marginal.. Men DOCk godkänt...![]()
![]()
Har ingen tid än till uppkörning, men tror att med min vanliga tur så har jag kortet först nästa år...
sismo skrev:Satte också teorin för lite mindre än två veckor sedan, men bokade uppkörning ett par timmar efter uppskrivningen, och fick körtid imorrn! Man ska vara snabb på luren för att få uppkörningstid.
Xyron skrev:Ska köra på körskola för jag vill inte köpa en hoj och klota p.g.a att jag inte kört så mkt (inte kan köra). Ex. bromstest,krypkörning osv..
Sen är jag bara 18 år så jag kommer ta A "Begränsad" (25kW eller kraft-viktförhållande på 0,16kw/kg)
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Shelby Turner, klar för GGN
Pressmeddelande 2026-08-05F... |