Klarade sig från rattfylla!!!

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date
Jodå, har en polare som fick sitt kort indraget efter att ha åkt in 3 gång p.g.a. fylla.

Där är det med all säkerhet länsstyrelsen som går in och tycker att han är en olämplig förare pg att han åker dit för fylla.

Hände en bekant till mig med, men han fick behålla kortet under förutsättningen att han gick på AA möten och lämnade urin prov.

Jodå, har en polare som fick sitt kort indraget efter att ha åkt in 3 gång p.g.a. fylla.

Din polare åkte troligen dit för 3 gånger LVB - Lagen om Vård av Berusad. Det var nog länsstyrelsen som inte tyckte att han var mogen nog att inneha körkort efter att fått sova i fyllecell 3 gånger. Men jag kan ha fel

Din polare åkte troligen dit för 3 gånger LVB - Lagen om Vård av Berusad. Det var nog länsstyrelsen som inte tyckte att han var mogen nog att inneha körkort efter att fått sova i fyllecell 3 gånger. Men jag kan ha fel

lob det heter LOB :arsele

Ja det var nog så. Faktum kvarstår att kortet rök p.g.a. fylla :)

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back