klarade körprovet idag!

Grattis till alla andra som också klarat kortet :tummenupp

isch! ska göra uppkörningen imorn! och det ser ut som att det kommer förbli vara regn här! :näsblod fast det kan vara en fördel, typ konstetrerar sig bättre pga kyla, mindre lättkläda tjejer att fästa blicken på och jag kanske slipper de där förba..ade* cyklister som plötsligt utan förvarning cyklar ut över övergångställ under förhopningen att man ska bromsa! :tungan

Jag klarade teorin idag med 54pinnar

är lite nyfiken på om de är några som kuggade på körprovet i så fall vad var de ni kuggade på ?

Är det något man borde tänka lite extra på ?

Jag klarade teorin idag med 54pinnar

är lite nyfiken på om de är några som kuggade på körprovet i så fall vad var de ni kuggade på ?

Är det något man borde tänka lite extra på ?

Jag kuggade på mitt första försök för att jag körde för sakta, man ska inte tveka så mkt och man ska hela tiden ligga i den hastighet som visas och inte tveka när man kör. Men inte vara för aggressiv heller :tungan

Jag kuggade på mitt första försök för att jag körde för sakta, man ska inte tveka så mkt och man ska hela tiden ligga i den hastighet som visas och inte tveka när man kör. Men inte vara för aggressiv heller :tungan

jag klarat men vara nära på att kugga pga av extrem halka så bromsprovet höll på att ryka åt helvete

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT