klarade körprovet idag!

Grattis till alla andra som också klarat kortet :tummenupp

isch! ska göra uppkörningen imorn! och det ser ut som att det kommer förbli vara regn här! :näsblod fast det kan vara en fördel, typ konstetrerar sig bättre pga kyla, mindre lättkläda tjejer att fästa blicken på och jag kanske slipper de där förba..ade* cyklister som plötsligt utan förvarning cyklar ut över övergångställ under förhopningen att man ska bromsa! :tungan

Jag klarade teorin idag med 54pinnar

är lite nyfiken på om de är några som kuggade på körprovet i så fall vad var de ni kuggade på ?

Är det något man borde tänka lite extra på ?

Jag klarade teorin idag med 54pinnar

är lite nyfiken på om de är några som kuggade på körprovet i så fall vad var de ni kuggade på ?

Är det något man borde tänka lite extra på ?

Jag kuggade på mitt första försök för att jag körde för sakta, man ska inte tveka så mkt och man ska hela tiden ligga i den hastighet som visas och inte tveka när man kör. Men inte vara för aggressiv heller :tungan

Jag kuggade på mitt första försök för att jag körde för sakta, man ska inte tveka så mkt och man ska hela tiden ligga i den hastighet som visas och inte tveka när man kör. Men inte vara för aggressiv heller :tungan

jag klarat men vara nära på att kugga pga av extrem halka så bromsprovet höll på att ryka åt helvete

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back