klara mej i 5-6 timmar utan hoj

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
lite bilder från söndags hemma mecket på hondan

jaha... tror jag e skadad... lider av öööh något... gick o köpte mej en cbr 600 94:a precis... :rofl

Last edited:
Jag är inte alls avundsjuk! *Näsan växer och tar i tangentbordet och tungan blir svart och trillar av...* :rolleyes:

Jag vill att någon köper min offroad NU, GENAST & MEDDETSAMMA, så jag kan köpa en liten plastraket.... *djup suck*

exiteme skrev:
Jag är inte alls avundsjuk! *Näsan växer och tar i tangentbordet och tungan blir svart och trillar av...* :rolleyes:

Jag vill att någon köper min offroad NU, GENAST & MEDDETSAMMA, så jag kan köpa en liten plastraket.... *djup suck*

du kanske begär för mkt... du kunde ju köpt min :tungan det va den billigaste 400 på nätet då 4 dagarna den la ute :yoparty

Zxr_Green skrev:
du kanske begär för mkt... du kunde ju köpt min :tungan det va den billigaste 400 på nätet då 4 dagarna den la ute :yoparty

Jag hade ju bestämt med en kille att vi skulle byta hoj. Vi skulle bara lösa de praktiska bitarna med bytet. När vi sen snackede så hade hans brud lagt sig i..!!! :mad: Hon vill ha pengar emellan eller vänta på att deras hoj blir såld, så att de får kontanter istället. Djävla..*censur*

Jag har haft många som vill byta hoj med mig. Men tyvärr har inte de vad jag vill ha.. :(

exiteme skrev:
Jag hade ju bestämt med en kille att vi skulle byta hoj. Vi skulle bara lösa de praktiska bitarna med bytet. När vi sen snackede så hade hans brud lagt sig i..!!! :mad: Hon vill ha pengar emellan eller vänta på att deras hoj blir såld, så att de får kontanter istället. Djävla..*censur*

Jag har haft många som vill byta hoj med mig. Men tyvärr har inte de vad jag vill ha.. :(

hehe sånt e lite drygt... synd att du inte sa något tidigare... typ igår.. får då hade du kunnat köpt min ju.. :hihi de e bara att leta vidare...så hittar du någ något som passar.. annars får du ju va möghacka :tuttar

Se nu till att hålla, Hmn harkel host Hå nä Hy da ... (hur fan utalas det) på hjulen. O den ä väll inte ens grön :dummer

har ingen bild på den.. o tur e väll det... fan vad folket på honda måste va GAY.. väljer ju bara massa bög färger.... blir lite ombygge i vinter på den.. streetfigher/stunthoj :yoparty

Zxr_Green skrev:
har ingen bild på den.. o tur e väll det... fan vad folket på honda måste va GAY.. väljer ju bara massa bög färger.... blir lite ombygge i vinter på den.. streetfigher/stunthoj :yoparty

Lila/svart?? :arsele

Zxr_Green skrev:

Discohynda!!!
Bra cykel, men utseendet talar ju inte för den. Lycka till med fighterbygget, den kan bara bli snyggare... :D

Napsyl skrev:
var det du som kom på väg 11 vid 17 tiden ???

kan nog va det... va nog när jag vatt o hämtat den... körde det e stor glidare bakom mej med JÄTTE brett styre? isåfall va det mej du så :tungan

här e nån bild på min hoj... lite hemma meck i går kväll... snacka om att ha förlite att göra... lyckades till och med få dit orginal lampan :tungan

Bifogat

• Bild 002.jpg
    Bild 002.jpg
    25 KB · Visningar: 66
  • Bild 004.jpg
    Bild 004.jpg
    23.1 KB · Visningar: 58
  • Bild 001.jpg
    Bild 001.jpg
    26.6 KB · Visningar: 63
  • Bild 003.jpg
    Bild 003.jpg
    21.3 KB · Visningar: 65
  • Bild 005.jpg
    Bild 005.jpg
    26.6 KB · Visningar: 71
Klart snyggare utan discokåpor! Kan du bara få bort det rosa på röven också (inga associationer nu!!) så är den ju redigt najs! :tummenupp

Buntband rockar!

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...