supermoppe
Men i min värld...
Självklart! Jag skadade mig inte och moppen är så repig så det syns ändå inget på den.men du var väll glad för det?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Självklart! Jag skadade mig inte och moppen är så repig så det syns ändå inget på den.men du var väll glad för det?
![]()
2902634Självklart! Jag skadade mig inte och moppen är så repig så det syns ändå inget på den.![]()

dum fråga men det såg ut/lät som att du fick upp den på bakan med rätt lite gas? Är det så med motarder/offroad?
magiska orden...... Koppla upp den på 2an infrån nästan stilla stånde, det var så det hände där iaf.... lyckades inte peta ner till ettan som jag trodde.![]()
men ja på de 3 första växlarna behöver man inte ge så mkt gas för at den ska gå upp. men de beror mkt på vilken cykel å vem som sitter bakom styret![]()
Ja i dem där hastigheterna är det väll ok.... men jag fasar för att slå över i runt 80-90 knyck
Edit: jag känner på mig att jag kommer få skriva i den här tråden inom en snar framtid!!
Till er som slår över vid Uiilning, Vaktar ni med bakbromsen?
hehe du e fan gaaan., förresten robertzon jag tömde oljan ifrån motorn idag eller ja de som skulle vara olja., det var väll ett par deceliter mettall spån som rann ut istället![]()

|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |