Klantiga vurpor

dum fråga men det såg ut/lät som att du fick upp den på bakan med rätt lite gas? Är det så med motarder/offroad?

magiska orden...... Koppla upp den på 2an infrån nästan stilla stånde, det var så det hände där iaf.... lyckades inte peta ner till ettan som jag trodde.:D

men ja på de 3 första växlarna behöver man inte ge så mkt gas för at den ska gå upp. men de beror mkt på vilken cykel å vem som sitter bakom styret:rolleyes:

magiska orden...... Koppla upp den på 2an infrån nästan stilla stånde, det var så det hände där iaf.... lyckades inte peta ner till ettan som jag trodde.:D

men ja på de 3 första växlarna behöver man inte ge så mkt gas för at den ska gå upp. men de beror mkt på vilken cykel å vem som sitter bakom styret:rolleyes:

hehe du e fan gaaan., förresten robertzon jag tömde oljan ifrån motorn idag eller ja de som skulle vara olja., det var väll ett par deceliter mettall spån som rann ut istället:tummenupp

Ja i dem där hastigheterna är det väll ok.... men jag fasar för att slå över i runt 80-90 knyck :skrämd

Edit: jag känner på mig att jag kommer få skriva i den här tråden inom en snar framtid!!

Till er som slår över vid Uiilning, Vaktar ni med bakbromsen?

har testat att gå över i fart med... man glider en bra bit å så bränner det i röven, sen reser man sig upp springer till hojjen å kollar efter skader....

försöker lära mig att vakta med bakbromsen nu efter några överslag:rolleyes:

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...