Blip
Dum spiro, spero
Går ut efter att ha jobbat hela lördagen, helt vanlig i t-shirt och jeans och vill ta några bira med kompisen och bara ta det lugnt.
Gammal tant minst 40+ kommer fram tillsammans med annan tant.
Gammal tant minst 40+: Hej, vad ni ser allvarliga ut!
-Jaså?
Gammal tant minst 40+: Jo, blablalbalbla
-aha kul.
Gammal tant minst 40+: Ni tror väl att vi är desperata kärringar som vill få en yngre kille va?
-Nejdå
Gammal tant minst 40+: (Massa ord om ingenting blabla)
-aha kul, vi ses!
Så gick vi runt ett varv.
Snart kommer Gammal tant minst 40+ tillbaka och vill dansa. Jag vill fan inte dansa och om jag skulle velat det hade jag i alla fall velat druckit betydligt mer
. Gammal tant minst 40+ kladdar ganska mycket och verkar uppskatta vad hon håller på med (tror jag det). Jag låter henne hållas en liten stund innan jag skickar iväg henne med löfte om att dansa något senare.
Pratar skit med folk runtom i baren. Gammal tant minst 40+ kommer tillbaka och kladdar lite till varpå yngre tant 35+ blir irriterad och säger:
yngre tant 35+: Hon är ju för gammal för dej!
-Tycker du?
yngre tant 35+: ja, blablablabla
-jaha
yngre tant 35+ börjar själv kladda riktigt mycket och prata massa som jag låtsas vara intresserad av.
Gammal tant minst 40+: dryper av under löfte att dansa lite senare. Kladdar lite till innan hon går.
yngre tant 35+ kladdar ganska ordentligt och vill dansa.
Vi dansar ett par gånger innan jag inser att hon har sin pojkvän med och att tjejen nog är ett psykfall.
Gammal tant minst 40+ kommer tillbaka några gånger innan hon till slut får hugg någon annanstans och lyckas lura hem någon stackare.
yngre tant 35+ börjar nu storgråta om något som jag kanske har sagt eller inte har sagt.
yngre tant 35+ pojkvän blir väldigt arg på mej och jag är bara väldigt less på hela kvällen.
Jag som bara ville ta en öl och koppla av
Jag går hem.
Ensam.
Så, det var min gårdagkväll i korta drag, hur var eran?
Slemmiga tanter växer numera på träd.
Gammal tant minst 40+ kommer fram tillsammans med annan tant.
Gammal tant minst 40+: Hej, vad ni ser allvarliga ut!
-Jaså?
Gammal tant minst 40+: Jo, blablalbalbla
-aha kul.
Gammal tant minst 40+: Ni tror väl att vi är desperata kärringar som vill få en yngre kille va?
-Nejdå
Gammal tant minst 40+: (Massa ord om ingenting blabla)
-aha kul, vi ses!
Så gick vi runt ett varv.
Snart kommer Gammal tant minst 40+ tillbaka och vill dansa. Jag vill fan inte dansa och om jag skulle velat det hade jag i alla fall velat druckit betydligt mer
Pratar skit med folk runtom i baren. Gammal tant minst 40+ kommer tillbaka och kladdar lite till varpå yngre tant 35+ blir irriterad och säger:
yngre tant 35+: Hon är ju för gammal för dej!
-Tycker du?
yngre tant 35+: ja, blablablabla
-jaha
yngre tant 35+ börjar själv kladda riktigt mycket och prata massa som jag låtsas vara intresserad av.
Gammal tant minst 40+: dryper av under löfte att dansa lite senare. Kladdar lite till innan hon går.
yngre tant 35+ kladdar ganska ordentligt och vill dansa.
Vi dansar ett par gånger innan jag inser att hon har sin pojkvän med och att tjejen nog är ett psykfall.
Gammal tant minst 40+ kommer tillbaka några gånger innan hon till slut får hugg någon annanstans och lyckas lura hem någon stackare.
yngre tant 35+ börjar nu storgråta om något som jag kanske har sagt eller inte har sagt.
yngre tant 35+ pojkvän blir väldigt arg på mej och jag är bara väldigt less på hela kvällen.
Jag som bara ville ta en öl och koppla av
Jag går hem.
Ensam.
Så, det var min gårdagkväll i korta drag, hur var eran?
Slemmiga tanter växer numera på träd.

jag dansat med tidigare. Desperat suger jag tag i första bästa offer jag ser som jag kladdar lite på. Vi byter nummer, det visar sig att hon är nykter