Kladdiga tanter!

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Går ut efter att ha jobbat hela lördagen, helt vanlig i t-shirt och jeans och vill ta några bira med kompisen och bara ta det lugnt.

Gammal tant minst 40+ kommer fram tillsammans med annan tant.

Gammal tant minst 40+: Hej, vad ni ser allvarliga ut!

-Jaså?

Gammal tant minst 40+: Jo, blablalbalbla

-aha kul.

Gammal tant minst 40+: Ni tror väl att vi är desperata kärringar som vill få en yngre kille va?

-Nejdå :rolleyes:

Gammal tant minst 40+: (Massa ord om ingenting blabla)

-aha kul, vi ses!

Så gick vi runt ett varv.

Snart kommer Gammal tant minst 40+ tillbaka och vill dansa. Jag vill fan inte dansa och om jag skulle velat det hade jag i alla fall velat druckit betydligt mer :D. Gammal tant minst 40+ kladdar ganska mycket och verkar uppskatta vad hon håller på med (tror jag det). Jag låter henne hållas en liten stund innan jag skickar iväg henne med löfte om att dansa något senare.

Pratar skit med folk runtom i baren. Gammal tant minst 40+ kommer tillbaka och kladdar lite till varpå yngre tant 35+ blir irriterad och säger:

yngre tant 35+: Hon är ju för gammal för dej!

-Tycker du?

yngre tant 35+: ja, blablablabla

-jaha

yngre tant 35+ börjar själv kladda riktigt mycket och prata massa som jag låtsas vara intresserad av.

Gammal tant minst 40+: dryper av under löfte att dansa lite senare. Kladdar lite till innan hon går.

yngre tant 35+ kladdar ganska ordentligt och vill dansa.

Vi dansar ett par gånger innan jag inser att hon har sin pojkvän med och att tjejen nog är ett psykfall.

Gammal tant minst 40+ kommer tillbaka några gånger innan hon till slut får hugg någon annanstans och lyckas lura hem någon stackare.

yngre tant 35+ börjar nu storgråta om något som jag kanske har sagt eller inte har sagt.

yngre tant 35+ pojkvän blir väldigt arg på mej och jag är bara väldigt less på hela kvällen.

Jag som bara ville ta en öl och koppla av

Jag går hem.

Ensam.

Så, det var min gårdagkväll i korta drag, hur var eran?

Slemmiga tanter växer numera på träd.

Grattis!

Detaljkänslan i inlägget skvallrar om att detta var första gången du blev tilltalad på krogen öht.

Du skulle redan från början markerat läget, till exempel genom att säga "Ursäkta, men jag har redan en dejt." och sen ställt dig i ett hörn och låtsashånglat med dig själv.

Jadu, jag går ut med polarna träffar lite allmänt löst folk här och var. Lägger av ett löfte om att vara nykter till midsommar varvid en kille påstår att han ska pynta mig 1000bagis om jag klarar det. Han är tydligen väldigt skeptisk.

Står på dansgolvet och skakar rumpan, då det blir lugnare låtar missar jag :tuttar jag dansat med tidigare. Desperat suger jag tag i första bästa offer jag ser som jag kladdar lite på. Vi byter nummer, det visar sig att hon är nykter :) hon säger att jag gärna får komma in på hennes jobb imorrn då hon jobbar.

Åker till sibylla och svullar, då jag hämtar min mat träffar jag ytterligare en tjej som jag lyckats ragga upp då hon var nykter. Skjutsade hem mig från krogen en gång och bytte nummer sen vart det inget mer, jag och polare nr 1 sätter oss vid deras bord och börjar surra.

Polare nr2 kommer insläntrandes då vi ätit upp maten, polare nr1 säger att han ska gå hem.

Jag märker direkt att polare nr2 är på sitt jävla dryga humör han blir på ibland då han är full, spydig och odräglig. Han hamnar rätt fort i en diskussion med mitt ragg börjar tjafsa som fan med henne, helt plötsligt drar han in mig i skiten samtidigt som han pekar på mig med gaffeln
"Fan sätter du på den här bruden lovar jag dig att jag säger upp bekantskapen med dig för det här var det dummaste jag träffat på länge"

Mitt ragg är nu riktigt irriterad och ställer sig upp och går. Tänker vilken jävla idiot till polare jag har när vi lämnar sibylla, han sumpade mitt ragg.
Vi säger inte så mycket till varandra och han ska snart åt ett annat håll.
Fipplar upp mobilen och ringer henne och börjar bearbeta.

Slutar med att jag tar en taxi och hämtar henne och åker hem till mig :slicka

Polarn ringde imorse då hon dragit och bad om ursäkt för hur han betedde sig jag svarar med att vi nog måste säga upp bekantskapen med varandra, han blir imponerad över hur jag redde ut situationen och vände det hela.

Fan och jag som skulle vara nykter till midsommar :fyllisar

Blip skrev:
2125408 Går ut efter att ha jobbat hela lördagen, helt vanlig i t-shirt och jeans och vill ta några bira med kompisen och bara ta det lugnt.

Gammal tant minst 40+ kommer fram tillsammans med annan tant.
Är du säker på att du inte var på finlandsfärgan?
Ett annat hett tips är att kolla i tidningen så att klubben inte har 40+ single night eller andra obskyra saker. :hihi

Ännu en fördel med att vara ung, de släpper inte in en på ställen där dessa slemhögar befinner sig, iof tvingas man hålla tillgodo med 18åriga groggluder men de är åtminstone roliga att betrakta......

Blip skrev:
2125408Kladdiga tanter! ...etc...
Hahaha, jag tycker den berättelsen säger mer om dig, än om "tanterna". :lol

Du gillade ju ha deras uppmärksamhet, eftersom du aldrig sa ifrån.
(Men det kanske var första gången kvinnor tilltalar dig på krogen?)

Du får vä gå en sån där självförsvarskurs för skrämda kvinnor, om du inte klarar av att värja dig mot dessa "tanter". :rofl :rofl :rofl

War-psycho skrev:
2127270Du får vä gå en sån där självförsvarskurs för skrämda kvinnor, om du inte klarar av att värja dig mot dessa "tanter". :rofl :rofl :rofl
Du menar en sån tillställning där 20 kvinnor står och säger "NEJ!"?

Blip skrev:
2125408

Vi dansar ett par gånger innan jag inser att hon har sin pojkvän med och att tjejen nog är ett psykfall.

.

har vart med om nå likn..bara det att hennes kille stog brevid mig men kolla åt ett annat håll mens hon kladdade :3freak
han o jag skålade efter det...om han bara visste :näsblod

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...