Kläder/produkter för MC, vad saknas!?

Rabaconda is the answer.

Buy quality, cry once

Jag vill ha något liknande men för gatdäck som man inte bryter sönder både sig själv och fälgen.
Det borde vara en marknad för halvproffsgrejer. Behöver inte vara el-hydrauliskt eller fancy på annat sätt.
Och med en prislapp kring 2500 -3000:-

Jag vill ha något liknande men för gatdäck som man inte bryter sönder både sig själv och fälgen.
Det borde vara en marknad för halvproffsgrejer. Behöver inte vara el-hydrauliskt eller fancy på annat sätt.
Och med en prislapp kring 2500 -3000:-

Vad tänkte du? Den funkar ju skitbra för gatdäck också. Den gör ingen skillnad på dem... :)

Jag har testat liknande (men inte just den) och tycker att det är rätt omständigt. Kan i o f s bero på ovana hos mig.

Jag önskar mig ett "skärmskydd" till displayen på Kawasaki's cyklar. Helt värdelöst att de täcker hastighetsmätare/varvräknare med (vad jag gissar är) plast som blir repig efter två säsonger...

Nåväl jag får väl skylla mig själv som köpte den billigaste Ninjan, som dessutom låter som en gräsklippare med orginaldämparen (Ninja 650).

Speedo-angels är lösningen! Jag har köpt till min och det är kanoners, finns till din också:

https://www.speedo-angels.com/product-category/kawasaki/z650-z900-2017/

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...