Kläder, detta nödvändiga tråk...

Bart skrev:
Nej.. jag tvättar mina jeans ofta! passformen blir ju bättre när man har tvättat dom, om dom blir slitna så köper jag nya.. äckligt att inte tvätta dom på ett halvår ju! och på Ullared eller liknade ställe skulle jag aldrig köpa kläder! skönaste jeansen enligt mig är: Lee och Nudie.

:fakta

Nudie är lätt de skönaste brallorna, dyraste men ack sämsta jävla brallorna jag haft.

Modellen var "Glenn", jävligt ljus tvätt iofs, men nu går de fanimej i paj såfort man rör sig litet.

Ska man nu envisas med att tvätta sina jeans så håller de längre om man använder ett ett milt tvättmedel istället för det vanliga typ via som sliter rätt hårt. De få gånger jag tvättar mina älskade jeans får de åka tvättmaskin med ett milt flytande tvättmedel avsett för gore-tex, och bara en liten skvätt.(kommer inte ihåg vad det heter dock)

pw skrev:
Ska man nu envisas med att tvätta sina jeans så håller de längre om man använder ett ett milt tvättmedel istället för det vanliga typ via som sliter rätt hårt. De få gånger jag tvättar mina älskade jeans får de åka tvättmaskin med ett milt flytande tvättmedel avsett för gore-tex, och bara en liten skvätt.(kommer inte ihåg vad det heter dock)
Om du nu tvättar dina jeans så lite, tycker du inte att dom känns lite äckliga?

Haha Vad läckert att helt öppet tala om hur dålig hygien man faktiskt har. Fräscht med ett par jeans som inte är tvättade på mer än 6 månader. De kryper väl av kroppen själva. :hihi

finns jeans som har instruktioner om att man inte får tvätta dom det första halvåret.

honkiie skrev:
finns jeans som har instruktioner om att man inte får tvätta dom det första halvåret.

Men herregud, duschar du 1 gång i månaden för att inte slita på håret? :3freak
Å använda samma brallor varje dag i 6 månader. :zpy

Jeans använder man cirka 5 gånger sen är det tvätten som gäller. De tappar ju passformen och blir helt sladriga. Efter ett tag så känns de ju skitiga, typ fettiga på utsidan. Å det tycker jag redan efter 5 gånger...

Förövrigt gör Lee absolut de bästa och snyggaste jeansen. :tummenupp

\Masonit

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg