Nr:18
Snabbare än Don Queer
Tillräckligt längeGSXR1100R skrev:Mummelhumlan:18 har orginalkyl på sin nya räcer.... frågan är hur länge till![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tillräckligt längeGSXR1100R skrev:Mummelhumlan:18 har orginalkyl på sin nya räcer.... frågan är hur länge till![]()
GSXR1100R skrev:Mummelhumlan:18 har orginalkyl på sin nya räcer.... frågan är hur länge till![]()
Med Kit extra allt på hela feta hojen så kommer du säkert att smälla dit en kitkylare med felvänd termostat som grädde på moset, vad skulle du annars skylla på.Nr:18 skrev:Tillräckligt länge![]()
![]()
Jag lät termostaten sitta kvar när jag plockade ner hojen denna gången, så att det inte skulle vara nån risk för felmonteringoFFkeFF skrev:Till den dagen han lär sig hur man vänder termostaten rätt![]()

sepahewe skrev:--snip --
Den tappar lite råhet och toppeffekt när den blir varmare än 85. Märks tydligast på att den inte lättar med framvagnen vid växling till 3:an längre.
Goodstuff skrev:Det är inte hojen som tappar kraft, Du blir trött och orkar inte röcka upp´an när det är varmt ute. Erkänn!
Dessutom är man ju gubbe
och vågar inte att gasa

sepahewe skrev:Jag vet, jag vet.... man måste ha minst en trimmad GSXR-1000 för att kunna wheela överhuvudtaget, så jag är ju körd från börjanDessutom är man ju gubbe
och vågar inte att gasa
![]()
Fast det är ju klart..... apstrutsen gasar jag ju om ändå![]()

Varför låter ni termostaterna sitta kvar över huvud taget det är väl knappast risk att det går för kallt vid raceåkningNr:18 skrev:Jag lät termostaten sitta kvar när jag plockade ner hojen denna gången, så att det inte skulle vara nån risk för felmontering![]()
Borsiin skrev:Varför låter ni termostaterna sitta kvar över huvud taget det är väl knappast risk att det går för kallt vid raceåkning
ibland undrar man om RR verkligen är roligt eller bara blött, kallt, dyrt och skitigt 
GSXR1100R skrev:Ösregn och 10+ övertejpad kylare på klubbracetibland undrar man om RR verkligen är roligt eller bara blött, kallt, dyrt och skitigt
![]()

Borsiin skrev:Dyrt blött,kallt och skitit det låter som du har kört novemberkkåsan inte klubbrace på knutstorp.![]()
Dock har jag som inbiten enduroåkare vissa svårigheter med att förklara varför RR skulle vara skitit? fast det e ju klart att vissa har för bra kåpsponsorer och älskar att besöka lekakulorna![]()
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |