Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[YOUTUBE-ID]C_80c75cSnc[/YOUTUBE-ID]
Kan ju dela med mig av min också då...kass vinkel, men detta är vad som blev. Näst snabbaste gruppen...![]()
Ser gött ut där Xtrm!
Synd att vi inte körde i samma grupp så man hade fått ett klipp när man körde om dig!![]()
jag som hoppades att kameran var vänd bakåt![]()
Go utvecklingskurva indeed!
Tog mitt kort för cirka 3 veckor sedan och aldrig kört på bana, helt ärligt så hade jag nog innan denna dag kört cykel i totalt 100 mil på en höft.
Men det blev från lunga till medelgruppen och tyckte jag hängde med bra, förutom rakorna (strypt 600)
Ahaa, trodde du syftade på att du körde snabbaste gruppen men velat komma med på film eller nåt?! Haha
Jag tycker också det är svårt ut på rakan trots min ostrypta 600, inte en chans mot de större. Kommer ur svängen på för lågt register för att kunna ge ordentligt, växlar jag ner harvar den på varvstopp direkt. Får ta kurvan snabbare nästa gång helt enkelt och komma ur den på högre varv!Dock blev man ju lite avskräckt efter alla avåkningar och avhysningen från arrangörerna...
![]()
Foton från mig ni här: www.subevent.se
Gå in på RR-gallery så hittar ni dem. Följ länken under första bilden för att komma till galleriet.
Sedärja, jävlar vilken closeup jag fastna på! Tur jag hade visiret nere annars hade man kunnat räkna näshåren.
Riktigt fina bilder (main portfolio var ju grym)!![]()
Har en hel drös med foton på dig. Kan iofs bero på de snygga loggorna du ståtade med
Kul att du gillade fotona - sånt värmer en gammel kameranörd.![]()
Gå in på RR-gallery så hittar ni dem. Följ länken under första bilden för att komma till galleriet.
Trevligt! trevligt! Synd att man inte fastna på något foto bara![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |