Kinnekulle_2011-06-12

DeMarko

Gick med
26 Nov 2007
Hoj
Ducati 749 Monoposto
Hej! Såg att det var en hel del som fotade under bankörningen. Någon som har lust att dela med dig?

Det gillar vi!

Härliga bilder!
Speciellt nöjd med den sista!:yoparty
Fler bilder hoppas jag på!!!
Hade vi en bra dag eller?:va

[YOUTUBE-ID]C_80c75cSnc[/YOUTUBE-ID]

Kan ju dela med mig av min också då...kass vinkel, men detta är vad som blev. Näst snabbaste gruppen... :)

Ser härligt ut!

Ser gött ut där Xtrm!
Synd att vi inte körde i samma grupp så man hade fått ett klipp när man körde om dig!:arsele

:tungan
Ser gött ut där Xtrm!
Synd att vi inte körde i samma grupp så man hade fått ett klipp när man körde om dig!:arsele

Fan vad elakt... Haha! Nej, men jag är faktiskt ganska nöjd...från att ha tagit kortet på sensommaren förra året, varit på tre bandagar och avancerat en grupp varje gång. Håller sig min utvecklingskurva så här bra får ni snart passa er!! :D

jag som hoppades att kameran var vänd bakåt :tungan:tummenupp

Jasså, du låg bara bakom? :tungan

Härligt!

Go utvecklingskurva indeed!
Tog mitt kort för cirka 3 veckor sedan och aldrig kört på bana, helt ärligt så hade jag nog innan denna dag kört cykel i totalt 100 mil på en höft.
Men det blev från lunga till medelgruppen och tyckte jag hängde med bra, förutom rakorna (strypt 600:huvet)

Go utvecklingskurva indeed!
Tog mitt kort för cirka 3 veckor sedan och aldrig kört på bana, helt ärligt så hade jag nog innan denna dag kört cykel i totalt 100 mil på en höft.
Men det blev från lunga till medelgruppen och tyckte jag hängde med bra, förutom rakorna (strypt 600:huvet)

Ahaa, trodde du syftade på att du körde snabbaste gruppen men velat komma med på film eller nåt?! Haha

Jag tycker också det är svårt ut på rakan trots min ostrypta 600, inte en chans mot de större. Kommer ur svängen på för lågt register för att kunna ge ordentligt, växlar jag ner harvar den på varvstopp direkt. Får ta kurvan snabbare nästa gång helt enkelt och komma ur den på högre varv! :yoparty Dock blev man ju lite avskräckt efter alla avåkningar och avhysningen från arrangörerna... :rolleyes:

Ahaa, trodde du syftade på att du körde snabbaste gruppen men velat komma med på film eller nåt?! Haha

Jag tycker också det är svårt ut på rakan trots min ostrypta 600, inte en chans mot de större. Kommer ur svängen på för lågt register för att kunna ge ordentligt, växlar jag ner harvar den på varvstopp direkt. Får ta kurvan snabbare nästa gång helt enkelt och komma ur den på högre varv! :yoparty Dock blev man ju lite avskräckt efter alla avåkningar och avhysningen från arrangörerna... :rolleyes:

varvstopp i utgången av kurvan :fakta

Foton från mig ni här: www.subevent.se
Gå in på RR-gallery så hittar ni dem. Följ länken under första bilden för att komma till galleriet.

Sedärja, jävlar vilken closeup jag fastna på! Tur jag hade visiret nere annars hade man kunnat räkna näshåren.

Riktigt fina bilder (main portfolio var ju grym)! :tummenupp

Har en hel drös med foton på dig. Kan iofs bero på de snygga loggorna du ståtade med :P

Kul att du gillade fotona - sånt värmer en gammel kameranörd. :)

Foton från mig ni här: www.subevent.se
Gå in på RR-gallery så hittar ni dem. Följ länken under första bilden för att komma till galleriet.

Riktigt grymma bilder!! :tummenupp Du lyckades inte få några fler på mig? - Kawasaki ZX-6R -99 (grön), helsvart ställ, svart hjälm, spegelgrönt/guld visir.

EDIT: image_5949 är en bild på mig. 63/94 i albumet.

Last edited:
kan du se om du har på mig tro?

Mattsvart hjälm blå/vit gixxer 600 och vit skinnställ med svarta detaljer Alpinestars.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman