Kinnekulle Ring fredag 5:e Aug med Actionpics.se

Jag skrollade igenom tråden lite snabbt men hitta ingen info om man kan åka dit och titta på?

Kan man åka dit och titta på?
Om! Vad kostar det?

Mvh Jonas

Last edited:
Gargo skrev:
Jag skrollade igenom tråden lite snabbt men hitta ingen info om man kan åka dit och titta på?

Kan man åka dit och titta på?
Om! Vad kostar det?

Mvh Jonas

Självklart får du komma och titta, skumma igenom depån och prata skit med kända o okända ansikten.

Kostnad för att köra är 550kr, dock är det fullbokat just nu!

Känner du eller någon annan som inte är där för att köra att ni skulle vilja göra en insats som flaggvakt så söker vi 1 st flaggvakt.
En ekonomisk ersättning + fri lunch alt. en gratis förarplats på en kommande bandag arrangerad av Actionpics utlovas.

/Marcus

Är det någon som vill vara med på bild så skicka ett mail till johan@jsfoto.com . Kommer vara där och fota och brukar FÖRSÖKA få med alla men e det någon speciell som säger till så ska jag göra vad jag kan för att knäppa lite extra bilder på er.

- Johan

mr_rockster skrev:
Är det någon som vill vara med på bild så skicka ett mail till johan@jsfoto.com . Kommer vara där och fota och brukar FÖRSÖKA få med alla men e det någon speciell som säger till så ska jag göra vad jag kan för att knäppa lite extra bilder på er.

- Johan

Det är väl självklart man vill va med på bild!! :tummenupp
Tyvärr är ju inte hojen så fin längre..efter en marksyning på falken..... :huvet
Men man har ju snyggt skinnställ med matchande stövlar och handskar!! :D

mr_rockster skrev:

- Johan

Om du kan få mig att se snabb ut på en bild så vore jag tacksam och om du sedan kan lägga till lite knäskrap med gnistor så vore det perfekt. ;)

Gargo skrev:
Man tackar för ditt snabba svar :)

Blir nog till att komma upp och kolla då iaf. Nu när det är fullbokat.

Mvh Jonas

Om du är långsam dvs vill åka i lugn grupp så har jag två biljetter till salu. Det sket sig totalt med dom som skulle åka med mig.

Är det för övrigt någon som kommer vara där torsdag kväll som kan tänka sig att hjälpa mig att lasta av hojen?

Solan skrev:
Om du är långsam dvs vill åka i lugn grupp så har jag två biljetter till salu. Det sket sig totalt med dom som skulle åka med mig.

Är det för övrigt någon som kommer vara där torsdag kväll som kan tänka sig att hjälpa mig att lasta av hojen?

Var är "där"? Är du på medelplanagården så finns det hjälp att tillgå :)

Solan skrev:

Vi är flera som ska sova där så det lär inte va ett broblem det e bara fråga nån

//Simon

Solan skrev:

Jag kan ev, har dock inte bestämmt för om jag ska åka imorrn i "lugnt" tempo eller tidigt Fredag morgon i gasenibottentempo :va :D

Biljett lugn grupp säljes!!! 500 spänn. RING 0736966589

Prognosen säger regn typ hela helgen. Jag har ingen större lust att sitta på Duken, 38 mil hem, med hyffsat slitna racedäck..i regn :( Kan ju ha fel men ja törs inte chansa..

Så snälla nån, köp min plats nu så har jag iaf råd att ta bilden ner och filma hela skiten! :tummenupp

Mvh Jonas

Solan skrev:

Finns folk från götet som åker ned på torsdagen. Bara haffa ngn av dem!! :tummenupp

Alla vettiga pojkar hjälper en flicka i nöd!! :Bugar

Nyheter
Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Back