Solan
PotatoesMc.com
Lotta skrev:Säljer min plats i lugngrupp den 5/8.
PM:a mig.
SÅLD TILL SOLANS OCH HENNES KOMPIS!!!!
//Lotta
Tackar!!
(Hoppas bara att det blir fint väder nu).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
//Lotta
va fan nu då???Lotta skrev:Säljer min plats i lugngrupp den 5/8.
//Lotta
Solan skrev:Tackar!!
(Hoppas bara att det blir fint väder nu).
Lotta skrev:Och jag tog den sista i lugna![]()
//Lotta
Gargo skrev:Jag skrollade igenom tråden lite snabbt men hitta ingen info om man kan åka dit och titta på?
Kan man åka dit och titta på?
Om! Vad kostar det?
Mvh Jonas
Pejo skrev:Kostar inget att titta på ! Du får nog komma, det har frågats tidigare så det är väl inga problem.
Kolla här http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1541104&postcount=90 och här http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1541104&postcount=91
skoteridioten skrev:Det är fritt fram och titta på![]()
Gargo skrev:Jag skrollade igenom tråden lite snabbt men hitta ingen info om man kan åka dit och titta på?
Kan man åka dit och titta på?
Om! Vad kostar det?
Mvh Jonas
mr_rockster skrev:Är det någon som vill vara med på bild så skicka ett mail till johan@jsfoto.com . Kommer vara där och fota och brukar FÖRSÖKA få med alla men e det någon speciell som säger till så ska jag göra vad jag kan för att knäppa lite extra bilder på er.
- Johan
mr_rockster skrev:Är det någon som vill vara med på bild så skicka ett mail till johan@jsfoto.com . Kommer vara där och fota och brukar FÖRSÖKA få med alla men e det någon speciell som säger till så ska jag göra vad jag kan för att knäppa lite extra bilder på er.
- Johan
Gargo skrev:Man tackar för ditt snabba svar![]()
Blir nog till att komma upp och kolla då iaf. Nu när det är fullbokat.
Mvh Jonas
Solan skrev:Om du är långsam dvs vill åka i lugn grupp så har jag två biljetter till salu. Det sket sig totalt med dom som skulle åka med mig.
Är det för övrigt någon som kommer vara där torsdag kväll som kan tänka sig att hjälpa mig att lasta av hojen?
Pejo skrev:Var är "där"? Är du på medelplanagården så finns det hjälp att tillgå![]()
Solan skrev:Om du är långsam dvs vill åka i lugn grupp så har jag två biljetter till salu. Det sket sig totalt med dom som skulle åka med mig.
Är det för övrigt någon som kommer vara där torsdag kväll som kan tänka sig att hjälpa mig att lasta av hojen?
Solan skrev:Är det för övrigt någon som kommer vara där torsdag kväll som kan tänka sig att hjälpa mig att lasta av hojen?
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten